    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Tansza alternatywa obudowy wodnej do lustra ?
    Date: Tue, 13 Jul 2010 11:37:58 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    On 2010-07-09, Roger from Cracow <r...@s...pl> wrote:

    > worki to kiepskie rozwiązanie, już troszkę głębiej ciśnienie robi cuda z tymi
    > workami. Raczej nie da sie z tym za dobrze pracować. Szkoda trochę kasy

    No właśnie jestem na świeżo po wypróbowaniu takiego worka. Markowy, choć
    innej firmy. Uzywałem z Kamerą HV20 Canona i to nie tam zaraz nurkowanie
    a snurkowanie. Worek podczas ca 3h efektywnego moczenia na głębokościach
    ~1-3m nie pociekł ani razu ale zaczeło się robić w środku wilgotniej -
    wyraźnie gdzieś sobie sączył, parował i skraplał co naparował od środka.
    Jako tania alternatywa może być, ale nic poważniejszego.

    --
    Marcin