  • 1. Data: 2009-11-26 21:10:33
    Temat: Tanie zdjęcia A3 - już mam
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Jestem w szoku. Zrobili mi ten kalendarz A3 w 3 dni. Moim zdaniem jakość
    zdjęć wielkości prawie A3 z plików 200-300KB jest bardzo dobra (może to
    kwestia tego co na zdjęciach, że nie widać negatywnych skutków kompresji
    - krajobrazy, architektura). Reasumując jestem bardzo zadowolony, bo w
    cenie poniżej 5 zł za szt. otrzymałem super wydruki zdjęć formatu prawie
    A3 (marginesy ok. 1,5cm). Jeszcze jest promocja -15% :
    http://www.empikfoto.pl/cennik,kalendarze.html

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 2. Data: 2009-11-26 22:48:09
    Temat: Re: Tanie zdjęcia A3 - już mam
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > - krajobrazy, architektura). Reasumując jestem bardzo zadowolony, bo w
    > cenie poniżej 5 zł za szt. otrzymałem super wydruki zdjęć formatu prawie
    > A3 (marginesy ok. 1,5cm).

    Jak to poniżej 5zł/szt.? (59,49 + 3,99)/12 = 5,29zł, no chyba, że ten
    kalendarz ma 13 miesięcy. ;-)

  • 3. Data: 2009-11-27 07:41:54
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 23:48:09 +0100, nom napisał(a):

    > Jak to poniżej 5zł/szt.? (59,49 + 3,99)/12 = 5,29zł, no chyba, że ten
    > kalendarz ma 13 miesięcy. ;-)

    okładka
    --
    marcin

  • 4. Data: 2009-11-27 07:46:08
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

> [...]
    > cenie poniżej 5 zł za szt. otrzymałem super wydruki zdjęć formatu prawie
    > A3 (marginesy ok. 1,5cm). Jeszcze jest promocja -15% :

    Ale w MM tradycyjne odbitki A3 kosztują niecałe 6 zł. Jest sens kombinować?
    W niektórych MM jest też ciekawa cena na 20x30 - przy zamówieniach od 50 szt
    po 1,49 zł. Ja ostatnio zrobiłem około setki odbitek A4 i jestem zadowolony
    ze stosunku cena/jakość...

    --
    Lol

  • 5. Data: 2009-11-27 07:52:51
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    nom pisze:

    > Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to poniżej 5zł/szt.? (59,49 + 3,99)/12 = 5,29zł, no chyba, że ten
    > kalendarz ma 13 miesięcy. ;-)

    może mieć okładkę

    --
    Ziemo

  • 6. Data: 2009-11-27 09:39:54
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Ale w MM tradycyjne odbitki A3 kosztują niecałe 6 zł. Jest sens kombinować?

    O! faktycznie. Szkoda, że nie wiedziałem wcześniej. Dzięki za info.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 7. Data: 2009-11-27 19:47:04
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > cenie poniżej 5 zł za szt. otrzymałem super wydruki zdjęć formatu prawie
    > A3 (marginesy ok. 1,5cm). Jeszcze jest promocja -15% :

    Ten soft, w którym można przygotować kalendarz nie ma opcji jak imieniny,
    święta itp. Pani miła odpowiedziała, że oni takiej opcji faktycznie nie
    przewidują. Więc średni to kalendarz biorąc pod uwagę mnogość softów do
    własnej produkcji kalendarzy itd.
    Na stronie http://www.kalendasz.pl/demo/ jest z kolei taka opcja, ale ceny
    mają "troszkę inne" :)

    pzdr