  • 61. Data: 2014-12-08 15:01:21
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Najwyraźniej jest lepszy głośniczek z iPhone4

    napraw sobie uszy skoro tę pierdziawkę nazwyasz głosnikiem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2014-12-08 15:58:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Myślę, że część firm zorientowała się już, że nie każdego szarego
    > obywatela stać na iPhona i stąd chyba wysyp tanich smartfonów. Niestety
    > nie bardzo jestem w stanie ocenić, czy tego typu sprzęt jest wart swojej
    > ceny. Czy możecie polecić coś do 300zł np. z Androidem na pokładzie, co
    > pozwala gdzieś zadzwonić, pobawić się kilkoma aplikacjami, a przy okazji
    > nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
    > współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło spędzać
    > całego życia w serwisie.

    To ja się podepnę z pytaniem. A co polecacie w cenie do 600 zł z dotykowych?
    Wymagania konieczne to wysoka niezawodność, żadnego "mulenia", zawieszania
    się, niereagowania na dotyk itp. i bateria wytrzymująca minimum 2 dni. Mile
    widziany GPS i radio FM :). Wykorzystywany będzie głównie do rozmów i
    SMS-ów, raz na miesiąc coś sprawdzić w Internecie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 63. Data: 2014-12-08 16:30:46
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 08/12/14 15:58, yabba wrote:
    > bateria wytrzymująca minimum 2 dni

    iphone odpada...

    --
    Alf/red/

  • 64. Data: 2014-12-08 17:26:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-12-08 o 12:27, Pszemol pisze:
    > Cieszę się, że bawi Cię FM radio w 2014 roku...
    > Ja zwykle radia słucham w telefonie przez internet.
    > Większość stacji radiowych ma już dziś streaming a nawet specjalne appki.

    Obaliłem właśnie Twoje marudzenie "o antenie" a Ty dalej brniesz.
    Zasięg internetu poza miastem mam taki sobie a rozgłośnie radiowe
    wyśmienity. Polska.
    Jeszcze raz. Ja mam inne potrzeby i żyję w innej rzeczywistości. Używam
    inaczej telefonu niż Ty. Internet tylko do nawigacji. Przeglądanie
    internetu nawet na tablecie to dla mnie jakieś sadomaso. :-)
    Mam radioFM, dobry odtwarzacz mp3, nawigację noki, i bardzo dobry aparat
    fotograficzny.
    A to wszystko za 300 zł. Zaprzestań nie kupię ajfona ani innego drogiego
    modelu bo rozsądnie wydaję swoje pieniądze.

    > Najwyraźniej jest lepszy głośniczek z iPhone4 niż ten w Twoim za 300zł :-P

    Jeśli dla Ciebie jest to słuchanie muzyki...
    Muzyka ma mi sprawiać przyjemność a nie wku...
    Ale... Nie takie są zboczenia na tym świecie :-)

    PS. Z ciekawości. W stanie uśpienia ekranu mam zegar i datę cały czas
    wyświetlaną na ekranie (nie trzeba klikać). Masz takie coś?
    Nie. Bateria nie zdycha ładuję co 2-3 dni mimo świecenia 24/h
    Mój następny tel. musi mieć taki zegar. :-)

  • 65. Data: 2014-12-08 17:30:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-12-08 o 12:29, Pszemol pisze:
    > "Nikt normalny nie sprzedaje 2-3 letniego samochodu bez szpachlowania
    > i innych wad. Dalej brniesz w analogie nie przystające do Polski."

    Jak zwykle czepiasz się szczegółów i udajesz że nie zrozumiałeś.
    Normalny sprzeda takie auto rodzinie lub znajomym.
    Ze świecą szukać. Kupowałeś kiedyś w Polsce auto używane?

  • 66. Data: 2014-12-08 19:49:00
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 8 Dec 2014 05:29:59 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "z" <...@...pl> wrote in message

    > Jak się to ma do słów w których zapewniałeś że nie ma dobrych
    > aut 2 letnich na rynku aut używanych? Przypominam cytat:
    > "Nikt normalny nie sprzedaje 2-3 letniego samochodu bez szpachlowania
    > i innych wad. Dalej brniesz w analogie nie przystające do Polski."

    Bo to prawda. Te samochody na aukcje wystawia firma leasingowa, a nie
    prywatny właściciel. To skutek porąbanego systemu podatkowego w Polsce. Aut
    2-3 letnich od prywatnych sprzedawców, którzy kupili nowe w salonie, a
    teraz sprzedają 3-latka za 30-40% ceny nowego znajdziesz w całej Polsce
    kilka sztuk. Cała reszta to Audi/VW/Opel/Skoda z przebiegiem 120 tys. po
    dziadku z Niemiec, albo takie właśnie cudaki po przedstawicielach
    handlowych. Sam takim jeżdżę, bo przynajmniej znam jego historię i nie
    upierałem się, że musi być bezwypadkowy i z małym przebiegiem. Jest
    porysowany, szpachlowany, ale jeździ.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 67. Data: 2014-12-08 22:17:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-12-08 o 17:26, z pisze:
    > PS. Z ciekawości. W stanie uśpienia ekranu mam zegar i datę cały czas
    > wyświetlaną na ekranie

    O właśnie znalazłem coś jeszcze lepszego - YotaPhone 2
    http://tech.wp.pl/kat,1031195,title,YotaPhone-2-z-pr
    zodu-wyswietlacz-a-z-tylu-tez-wyswietlacz,wid,170792
    92,wiadomosc.html

    A teraz napisz że to niewygodne, niepotrzebne albo...
    Apple już dawno to wymyśliło :-)

  • 68. Data: 2014-12-08 22:21:53
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 04 Dec 2014 20:31:16 +0100, Maciek <m...@n...pl> wrote:

> [...]
    >nie będzie odstraszało na tyle, że po wyjęciu w autobusie wszyscy
    >współpasażerowie wysiądą z obrzydzeniem? Dobrze jakby nie lubiło spędzać

    Oczywiście Pszemol ma do powiedzenia w tym wątku najwięcej mimo że
    iphone to nie jest tani sprzęt. Autor pisał o 300-450 zł a użytkownik
    Pszemol pisze o iphonie za 2000- 4000zł. Na normalnym forum dostał by
    bana szybko i by było po temacie, tutaj jednak się tak nie da.
    Miałem nie czytać jego postów i go dodać do filtrów ale coś poszło nie
    tak i widże dalej, nie wiem dlaczego.
    Nie mam nic do Pszemola osobiście, ale jak ktoś pisze w temacie
    smartfona za 300zł o iphone, to już według mnie choroba psychiczna
    jest, albo unikanie języka polskiego w podsatwówce.

    Pozdrawiam

  • 69. Data: 2014-12-11 04:22:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Obaliłem właśnie Twoje marudzenie "o antenie" a Ty dalej brniesz.

    :-) Obaliłeś... :-))

    > Zasięg internetu poza miastem mam taki sobie a rozgłośnie radiowe
    > wyśmienity. Polska.

    :-)

    > Jeszcze raz. Ja mam inne potrzeby i żyję w innej rzeczywistości.
    > Używam inaczej telefonu niż Ty. Internet tylko do nawigacji.
    > Przeglądanie internetu nawet na tablecie to dla mnie jakieś sadomaso. :-)

    Masz dziadowski tablet i biedafon no więc Cię przeglądanie męczy :-)

    > Mam radioFM, dobry odtwarzacz mp3, nawigację noki,
    > i bardzo dobry aparat fotograficzny.
    > A to wszystko za 300 zł.

    Musisz być bardzo dumny :-)))

    > Zaprzestań nie kupię ajfona ani innego drogiego modelu bo rozsądnie wydaję
    > swoje pieniądze.

    Przecież nie namawiam Cię do kupowania iPhone.
    Ile razy mam to powtórzyć?

    > Jeśli dla Ciebie jest to słuchanie muzyki...
    > Muzyka ma mi sprawiać przyjemność a nie wku...
    > Ale... Nie takie są zboczenia na tym świecie :-)

    Muzyki to rzeczywiście tylko na słuchawkach...
    Ale dla mnie radio to nie muzyka, sorki :-)

    > PS. Z ciekawości. W stanie uśpienia ekranu mam zegar i datę cały czas
    > wyświetlaną na ekranie (nie trzeba klikać). Masz takie coś?
    > Nie.

    Wow... No siara panie :-)

    > Bateria nie zdycha ładuję co 2-3 dni mimo świecenia 24/h
    > Mój następny tel. musi mieć taki zegar. :-)

    Powodzenia :-)

  • 70. Data: 2014-12-11 04:25:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    zodu-wyswietlacz-a-z-tylu-tez-wyswietlacz,wid,170792
    92,wiadomosc.html

    > A teraz napisz że to niewygodne, niepotrzebne albo...

    Nie, napiszę że Apple iPhone jest TAŃSZY od tego YotaPhone :-))
    Sprawdzałeś cenę? :-)))) Czy myślałeś że to kupisz za 300zł? :-) lol!