  • Data: 2014-12-11 04:29:52
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:1qeofcek0cqxt.3lri48y5tq9m.dlg@40tude.net...

    > Bo to prawda. Te samochody na aukcje wystawia firma leasingowa, a nie
    > prywatny właściciel. To skutek porąbanego systemu podatkowego w Polsce.
    > Aut 2-3 letnich od prywatnych sprzedawców, którzy kupili nowe w salonie,
    > a teraz sprzedają 3-latka za 30-40% ceny nowego znajdziesz w całej Polsce
    > kilka sztuk. Cała reszta to Audi/VW/Opel/Skoda z przebiegiem 120 tys. po
    > dziadku z Niemiec, albo takie właśnie cudaki po przedstawicielach
    > handlowych. Sam takim jeżdżę, bo przynajmniej znam jego historię i nie
    > upierałem się, że musi być bezwypadkowy i z małym przebiegiem. Jest
> [...]

    Ale dlaczego miałby zawężać poszukiwania do prywatnych właścicieli?

    Przeczytaj co napisał:
> [...]

    A więc mamy przykład NORMALNEGO sprzedawcy który
    sprzedaje 2-3 letnie auto poleasingowe, bez szpachly
    czy innych wad - po prostu po skończonej umowie i już.
    Co tu jest nieprzystającego do Polskich warunków jakie wyjaśniłeś nam wyżej?