  • Data: 2014-12-11 07:21:08
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-11 o 04:22, Pszemol pisze:
    > Masz dziadowski tablet i biedafon no więc Cię przeglądanie męczy :-)

    Powód jest inny. Na co dzień używam kilku monitorów w rozdzielczości
    przynajmniej FHD. Męczy mnie mizerna rozdzielczość :-)

    > Musisz być bardzo dumny :-)))

    Dlaczego mam być mniej dumny niż Ty?

    > Przecież nie namawiam Cię do kupowania iPhone.
    > Ile razy mam to powtórzyć?

    To przestań wyśmiewać inne urządzenia z których inni są zadowoleni.
    Tak. Wiem to taka strategia. Ty mnie wcale nie namawiasz ;-)

    > Muzyki to rzeczywiście tylko na słuchawkach...
    > Ale dla mnie radio to nie muzyka, sorki :-)

    Ale nie z takiego "pierdzidełka" Nawet tokfm którego często słucham nie
    zdzierżyłbym.

    > Wow... No siara panie :-)

    Znaczy nie masz. Szkoda bo to fajna funkcjonalność :-)
    Napisz jak w kolejnym ajfonie wprowadzą.
    W sumie piszesz o wszystkim to powinienem się spodziewać tylko może nie
    w wątku "za 300zł" ;-)