  • Data: 2015-01-04 19:03:48
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-04 o 16:58, Pszemol pisze:

    > Zdecydowanie odradzam kupowanie dziś czegokolwiek starszego od iPhone4S.
    > Telefony iPhone4 (bez "S") i starsze wypadły już z supportu Apple wraz
    > z wprowadzeniem iOS8. Oprócz tego mają ograniczenia dosyć poważne,
    > nie mają Siri, nie mają głosowych komunikatów turn-by-turn nawigacji,
    > itp...
    > Kupując dziś iPhone4 (a zwłaszcza iPhone3GS) tylko zrazisz się do tego
    > produktu. Najsensowniejszym dziś zakupem wydaje się iPhone5S z jego
    > super szybkim procesorem 64-bitowym i internetem LTE. (iP6 i 6+ są za
    > duże).

    Ja zdecydowanie odradzam kupno jakiegokolwiek IPhona.
    "Według badań przeprowadzonych pod koniec 2014 roku, Amerykanie są
    bardziej zadowoleni z Samsunga Galaxy S5, niż iPhone'a 6 i iPhone'a 6 Plus.

    Jak co roku Uniwersytet w Michigan przeprowadził badanie satysfakcji
    użytkowników z różnych produktów. W najbardziej interesującym nas
    starciu, Amerykanie wykazali większe zadowolenie ze smartfonów Samsunga,
    niż z najnowszych produktów Apple. Koreańczycy zyskali w porównaniu z
    2013 rokiem 6,6%, kiedy to konsumenci ocenili ich produkty na 76 punktów
    w 100-stopniowej skali. W 2014 roku smartfony Samsunga uzyskały wynik
    81/100 punktów. Apple w tym czasie zanotowało spadek o 2,5% do 79
    punktów, w porównaniu z 81 punktami w 2013 roku.

    Dla Samsunga może to oznaczać dobry start 2015 roku. W końcu udało im
    się pokonać Apple w ich rodzimym kraju."

    źródło:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/amerykanie-bardzi
    ej-zadowoleni-z-samsunga-apple-pokonane,2,3,32311.ht
    ml