  • 21. Data: 2011-04-06 23:38:31
    Temat: Re: Tanie opony
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 6 Kwi, 19:38, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

    > Bardzo budżet ;-)
    > Mam takie zimówki, dostałem z autem od dealera. Z czterech trzy są
    > zwichrowane pionowo, jedna poziomo. Made in Romania ;-) Na śniegu nawet dają
    > radę i nie byłyb takie złe (bieżnik jest OK), ale to zwichrowanie je
    > dyskwalifikuje.

    "zwichrowane pionowo"?, ło jezu co wy tu wypisujecie.... reklamuj jak
    takie "zwichrowane".
    Porównywanie Barum czy Rikena za którym "stoi" Michelin do taniej
    chinszczyzny to "DELIKATNE" nieporozumienie. I co z tego, że Made in
    Serbia czy Rumunia ? - toż to fabryki Michelina i Continentala, a że
    tam taniej..... Goodyear ma fabrykę w Chinach nowocześniejszą i z
    wyższymi standardami niż nie jedna w Europie.

  • 22. Data: 2011-04-07 16:37:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    On 6 Kwi, 19:38, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

    > "zwichrowane pionowo"?, ło jezu co wy tu wypisujecie.... reklamuj jak
    > takie "zwichrowane".
    No co, jajowatej opony nie widziałeś? Nie ma co reklamować, dostałem je w
    lutym 2009, mają już dwa lata. Dziadostwo i tyle.

> [...]
    > tam taniej..... Goodyear ma fabrykę w Chinach nowocześniejszą i z
    > wyższymi standardami niż nie jedna w Europie.

    Może i z wyższymi, ale faktem jest że trzy z czterech barumów polaris to
    jajka, a jedna kopnięty z boku torus. Mam gdzieś takie standardy... (nie
    wiem kto stoi za barumami, ale mógłby stać lepiej).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 23. Data: 2011-04-07 16:44:15
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 06/04/2011 22:38, kkk wrote:

> [...]
    > tam taniej..... Goodyear ma fabrykę w Chinach nowocześniejszą i z
    > wyższymi standardami niż nie jedna w Europie.

    Co za różnica, co za tymi firmami "stoi"? Za Jaguarem stoi Tata, ale
    chyba nie powiesz, że skoro produkują nowego XKR-S, to w takim razie
    Tata Nano też jest porządnym samochodem?

    Kamil

  • 24. Data: 2011-04-07 18:55:18
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 19:38:41 +0200, Yogi(n) napisał(a):

    > Bardzo budżet ;-)
    > Mam takie zimówki, dostałem z autem od dealera. Z czterech trzy są
    > zwichrowane pionowo, jedna poziomo.

    Nie mierz tą miarą wszystkich, nie wiadomo skąd dealer "wyrwał" te opony.
    Co sezon na Barum-a jest "ciśnienie" i nikt nie reklamuje.

    > Made in Romania ;-)

    Tego nie rozumiem.

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 25. Data: 2011-04-07 22:36:59
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 7 Kwi, 16:44, Kamil <k...@s...com> wrote:

    > Co za r nica, co za tymi firmami "stoi"? Za Jaguarem stoi Tata, ale
    > chyba nie powiesz, e skoro produkuj nowego XKR-S, to w takim razie
    > Tata Nano te jest porz dnym samochodem?

    Jest różnica i tyle, nie będę się specjalnie rozwodził, nie wierzysz -
    poczytaj, dowiesz się jak to jest na rynku "oponiarskim" i czemu ma
    znaczenie że przykładowa "tania marka" (jak np Barum czy Riken) jest
    w grupie uznanego koncernu.... w dużym skrócie: korzystają z ich
    technologii.

  • 26. Data: 2011-04-07 22:45:34
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 7 Kwi, 16:37, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

    > No co, jajowatej opony nie widzia e ? Nie ma co reklamowa , dosta em je w
    > lutym 2009, maj ju dwa lata. Dziadostwo i tyle.

    Jeśli jesteś pewien, że to wina producenta, a nie Twoja to reklamuj -
    jak najbardziej.
    Nowych Barum, które robią się "jajowate" same z siebie (a nie np z
    nap........a po dziurach czy krawężnikach - jak można załatwić każdą
    oponę) istotnie nie widziałem....