  • 11. Data: 2011-04-05 22:34:00
    Temat: Re: Tanie opony
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 5 Kwi, 20:34, "Rafal" <r...@t...pl> wrote:

    > Piszesz bo wiesz/sprawdzales czy poprostu przekalkulowales, ze za tanie?

    Lepiej dla nas wszystkich gdyby cie nie bylo stac na samochod a nie
    "tylko" na opony. Przegladnij testy ADAC i wiecej rozsadku zycze....

  • 12. Data: 2011-04-05 23:03:00
    Od: "Rafal" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rafal" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    ac+chinskie+opony&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&c
    hannel=suggest

    > A co to za rozmiar ?
    >
    > Jak maja byc tanie to ja bym szukal np Kumho, GTRadial, to sa przynajmniej
    > w miare dobre firmy z wieloletnimi tradycjami.
    >
    > Ja kiedys w swoim samochodzie tez mialem nietypowy rozmiar to kupilem
    > Falkeny, byly rewelacyjne, no ale to nie jest dolny przedzial cenowy.

    Dzieki, szukalem Falkenow i znalazlem Barum Bravuris w moim rozmiarze za
    374zl, to tylko 100 wiecej niz Longlingi. Biore!

    Pozdr

  • 13. Data: 2011-04-05 23:13:23
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Dzieki, szukalem Falkenow i znalazlem Barum Bravuris w moim rozmiarze za
    > 374zl, to tylko 100 wiecej niz Longlingi. Biore!

    Lo jezu, ja tam bym akurat barumow kijem nie tknal :P

    A co to jest za wynalazek, ja potrzebowalem 205/70 R14 to tylko firm to
    robilo.

    PZDr
    Adam

  • 14. Data: 2011-04-06 05:07:30
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-05 20:18, Tmek pisze:
    > co pisze ADAC

    Weź pod uwagę, że ADAC to prywatna niemiecka firma i zwykle dobrze
    ocenia niemieckie produkty, ew. powiązane z niemieckim kapitałem.
    P.

  • 15. Data: 2011-04-06 08:35:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Weź pod uwagę, że ADAC to prywatna niemiecka firma i zwykle dobrze ocenia
    > niemieckie produkty, ew. powiązane z niemieckim kapitałem.

    Taka Maloya która bardzo dobrze wypada w większości ich testów które mi w
    rękę wpadną, to z jakim kapitałem niemieckim jest powiązana?

  • 16. Data: 2011-04-06 08:53:03
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-05 19:59, Rafal pisze:
    > Pewnie juz bylo setki razy, ale i tak zapytam :)
    > Szukam nowych letnich opon i znalazlem ciekawa oferte chinskich producentow
    > jak Longling, Meteor, czy Sunny.
    > Czy ktos mial kiedys stycznosc z oponami tych producentow ? Znadzie sie ktos
    > kto poleca ?

    Ja mam Serbskie Riken - sa bardzo dobre juz 3 rok smigam i 0 problemow,
    za sztuke placilem ok 200 zl ale mam 15 55/195

    gregor

  • 17. Data: 2011-04-06 10:32:34
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-04-05 23:03, Rafal pisze:
    > Użytkownik "Adam Szewczak"<horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    [...]

    > Dzieki, szukalem Falkenow i znalazlem Barum Bravuris w moim rozmiarze za
    > 374zl, to tylko 100 wiecej niz Longlingi. Biore!

    No cóż, wygląda na to, że to 17" i profil max z 50%. Takie opony
    kosztują :/ Ale z drugiej strony do byle czego się ich nie zakłada, więc
    nie ryzykowałbym niczego niesprawdzonego (nie mówię, że wszystkie
    chińskie są złe).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2011-04-06 15:44:42
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    grup dyskusyjnych:4d9c09c9$0$2452$6...@n...neostrada
> [...]
    >
    > Taka Maloya która bardzo dobrze wypada w większości ich testów które mi w
    > rękę wpadną, to z jakim kapitałem niemieckim jest powiązana?

    A pewnie dlatego ze Szwajcaria jest blisko :P

    PZDr
    Adam

  • 19. Data: 2011-04-06 19:08:34
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Tue, 5 Apr 2011 23:13:23 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > Lo jezu, ja tam bym akurat barumow kijem nie tknal :P

    Dziwne. Jeśli o klasę budget chodzi to są miodzio.

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 20. Data: 2011-04-06 19:38:41
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "A.K." <a...@n...secretkey.eu> napisał w wiadomości

    > Dziwne. Jeśli o klasę budget chodzi to są miodzio.

    Bardzo budżet ;-)
    Mam takie zimówki, dostałem z autem od dealera. Z czterech trzy są
    zwichrowane pionowo, jedna poziomo. Made in Romania ;-) Na śniegu nawet dają
    radę i nie byłyb takie złe (bieżnik jest OK), ale to zwichrowanie je
    dyskwalifikuje.
    Udało się je wyważyć za trzecim podejściem i jeżdżę. Ale w przyszłym roku
    będą inne.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi