  • 1. Data: 2011-09-10 22:38:16
    Temat: Tanie lapki
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    Witam!
    Namnożyło się ostatnio tanich laptoków, 1000-1200 zł z systemem Windows
    7. Jak myślicie, wytrzymają mechanicznie kilka lat użytkowania? Laptok
    będzie noszony codziennie prawie to tu to tam.
    Zagadnienia wydajnościowe drugorzędne, tyle, żeby tego Windowsa
    udżwignął i przegladarkę i dokument 3 strony w ofisie. Grę Kajko i
    Kokosz Szkoła Latania.
    Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?

  • 2. Data: 2011-09-10 22:55:06
    Temat: Re: Tanie lapki
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Namnożyło się ostatnio tanich laptoków, 1000-1200 zł z systemem Windows 7. Jak
    > myślicie, wytrzymają mechanicznie kilka lat użytkowania? Laptok będzie noszony
    > codziennie prawie to tu to tam.

    to juz zalezy od noszenia, otwierania, i innych takich... ale sa obliczone
    na conajmniej przetrwanie gwarancji - zazwyczaj dwa lata

    > Zagadnienia wydajnościowe drugorzędne, tyle, żeby tego Windowsa udżwignął i
    > przegladarkę i dokument 3 strony w ofisie. Grę Kajko i Kokosz Szkoła Latania.

    raczej kazdy sprzet dostepny obecnie da rade

    > Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?

    jezeli nic sie nie zmienilo to statystycznie najlepszy jest asus

  • 3. Data: 2011-09-10 23:43:16
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 11.09.2011 00:55, m4rkiz wrote:
    /.../

    > jezeli nic sie nie zmienilo to statystycznie najlepszy jest asus

    Nie ma propozycji w kategorii

  • 4. Data: 2011-09-11 00:31:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Smok Eustachy" j4gosp$eac$...@n...onet.pl

    > Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?

    IMO jedna z najgorszych. :)

    Ja mam notebook Fujitsu-Siemensa ponad 3 lata -- pada akumulator.

    Oraz netbook Acera (eMachines) prawie rok -- rewelacja. :) Odkleiły się
    dwie gumki (nóżki) w obudowie. Nie mam pomysłu na klej, którym można to
    przykleić. Ale nóżki fajne -- w razie zgubienia (a zazwyczaj po odklejenie
    gdzieś zagubią się) można przykleić w to miejsce gumkę od ołówka automagicznego. :)

    -=-

    W7 z 1 GiB RAMek to raczej pomyłka. :) Z dyskiem wielkości 160 GB -- też.
    (chyba, że ktoś oczekuje tego, co Ty opisałeś; dla mnie i 500 GB to mało;
    2 GiB RAMek by starczyło)

    -=-

    Ciekawe, czy za 3 lata notebooki będą po pół tysiąca złotych a netbooki
    po 180 złotych... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-09-11 06:45:28
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    IMHO w komputerze (laptopie) bardzo ważne są ekran i klawiatura (przy pisaniu
    dokumentów, wspominasz o ofisie).
    Przy czym nie ma reguły, bo z użytkowanych trzech markowych lapków najdroższy
    ma najgorszą klawiaturę (a za to najlepszy wyświetlacz, nie ustępujacy
    zewnętrznemu) na tyle złą - i to nawet niewiadomo dlaczego, po prostu jakoś
    nie trafiam w klawisze - że po paru linijakch odechciewa się pisania
    No niby zawsze można dopiąć zewnętrzne to i tamto.

  • 6. Data: 2011-09-11 09:51:16
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    m4rkiz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > jezeli nic sie nie zmienilo to statystycznie najlepszy jest asus

    Szczegónie odkąd przestał umieć robić klawiatury :/
    Albo odstalą i latają w powietrzu, albo są tak zamontowane, że w środku zą
    wypukłe, udając krezywiznę ziemi.
    3 różne egzemplarze.
    Przem

  • 7. Data: 2011-09-11 12:03:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-11 00:38, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    > udżwignął i przegladarkę i dokument 3 strony w ofisie. Grę Kajko i
    > Kokosz Szkoła Latania.
    > Mniemam, że Toshiba najlepsiejsza będzie?

    W serwisach "lotnych" (jeżdżących do klientów) najlepiej pod względem
    wytrzymałościowym (oprócz specjalnych "pancrenych) sprawdzały się IBM i
    LenoVo serii R.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 8. Data: 2011-09-12 08:02:25
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-11, o godz. 11:51:16
    "Przemek" <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Albo odstalą i latają w powietrzu, albo są tak zamontowane, że w
    > środku zą wypukłe, udając krezywiznę ziemi.

    Albo po awarii serwis Asusa w Koszalinie czyli NMC-PE stwierdzi że
    sprzęt jest zalany wodą choć był używany na pustyni i jako naprawę
    zaproponuje darmowe złomowanie. Popularny u nich sposób na wymiganie
    się od obowiązkowej naprawy.

    Zdrówko

  • 9. Data: 2011-09-12 16:33:22
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20110912100225.63b604f4@babcia-workstation...
> [...]
    > sprzęt jest zalany wodą choć był używany na pustyni i jako naprawę
    > zaproponuje darmowe złomowanie. Popularny u nich sposób na wymiganie

    Serio?
    Ja bym zrobił ustawkę wspólnie z policją i prokuratorem jak bym o tym
    wiedział.

    Tylko pytanie pomocnicze - serwisowi temu nie zależy na kasie za naprawę
    gwarancyjną czy jak?

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2011-09-12 18:52:13
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-12, o godz. 18:33:22
    "Irokez" <n...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Serio?
    > Ja bym zrobił ustawkę wspólnie z policją i prokuratorem jak bym o tym

    Serio. Poszperaj za opiniami o tym serwisie i poczytaj. Najgorsze jest
    to że nie masz możliwości zweryfikowania czy to co twierdzą jest zgodne
    z prawdą czy też nie. Twierdzą że sprzęt był zalany cieczą, anulują
    gwarancję i dają do wyboru albo zwrot albo płatną ekspertyzę i płatną
    naprawę albo utylizację w przypadku nie pojęcia decyzji w ciągu 30 dni.
    Ostatni raz gdy miałem z nimi do czynienia stwierdzili że netbook
    używany jako awaryjny terminal w serwerowni gdzie nie żadnej rury jest
    zalany wodą i uszkodzony w wyniku zwarcia i anulują gwarancję.
    Zażądałem zwrotu. Okazało się że sprzęt nie ma śladów po zalaniu i o
    dziwo po zwrocie działa. Zwrócono też kartę gwarancyjną bez
    jakichkolwiek adnotacji. Netbook działa od kilku tygodni - jakoś nie
    chce mi się go rozkręcać żeby sprawdzić czy fotki które przysłali
    mailem na moje żądanie to fotki mojego egzemplarza.

    > Tylko pytanie pomocnicze - serwisowi temu nie zależy na kasie za
    > naprawę gwarancyjną czy jak?

    Nie mam pojęcia. Na moją skargę do Asusa na działanie serwisu z opisem
    problemu dostałem odpowiedź z przeklejonym mailem z tego serwisu.
    Wygląda na to że Asus akceptuje takie praktyki.

    Zdrówko