eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetTanie lapki › Re: Tanie lapki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tanie lapki
    Date: Mon, 12 Sep 2011 20:52:13 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 38
    Message-ID: <20110912205213.0dcd6560@babcia-workstation>
    References: <j4gosp$eac$1@news.onet.pl> <j4gpsc$avn$1@dont-email.me>
    <j4i0ak$52b$1@inews.gazeta.pl>
    <20110912100225.63b604f4@babcia-workstation> <j4lc8s$gbc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1315853334 67774 217.153.152.74 (12 Sep 2011 18:48:54
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Sep 2011 18:48:54 GMT
    X-Newsreader: Claws Mail 3.7.2 (GTK+ 2.18.3; x86_64-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1199958
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2011-09-12, o godz. 18:33:22
    "Irokez" <n...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    > wiadomości news:20110912100225.63b604f4@babcia-workstation...
    > > Albo po awarii serwis Asusa w Koszalinie czyli NMC-PE stwierdzi że
    > > sprzęt jest zalany wodą choć był używany na pustyni i jako naprawę
    > > zaproponuje darmowe złomowanie. Popularny u nich sposób na wymiganie
    > > się od obowiązkowej naprawy.
    >
    > Serio?
    > Ja bym zrobił ustawkę wspólnie z policją i prokuratorem jak bym o tym
    > wiedział.

    Serio. Poszperaj za opiniami o tym serwisie i poczytaj. Najgorsze jest
    to że nie masz możliwości zweryfikowania czy to co twierdzą jest zgodne
    z prawdą czy też nie. Twierdzą że sprzęt był zalany cieczą, anulują
    gwarancję i dają do wyboru albo zwrot albo płatną ekspertyzę i płatną
    naprawę albo utylizację w przypadku nie pojęcia decyzji w ciągu 30 dni.
    Ostatni raz gdy miałem z nimi do czynienia stwierdzili że netbook
    używany jako awaryjny terminal w serwerowni gdzie nie żadnej rury jest
    zalany wodą i uszkodzony w wyniku zwarcia i anulują gwarancję.
    Zażądałem zwrotu. Okazało się że sprzęt nie ma śladów po zalaniu i o
    dziwo po zwrocie działa. Zwrócono też kartę gwarancyjną bez
    jakichkolwiek adnotacji. Netbook działa od kilku tygodni - jakoś nie
    chce mi się go rozkręcać żeby sprawdzić czy fotki które przysłali
    mailem na moje żądanie to fotki mojego egzemplarza.

    >
    > Tylko pytanie pomocnicze - serwisowi temu nie zależy na kasie za
    > naprawę gwarancyjną czy jak?

    Nie mam pojęcia. Na moją skargę do Asusa na działanie serwisu z opisem
    problemu dostałem odpowiedź z przeklejonym mailem z tego serwisu.
    Wygląda na to że Asus akceptuje takie praktyki.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: