  • 1. Data: 2011-09-10 14:19:29
    Temat: Kosc RAM do Netbooka
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Mam netbooka Samsunga z 1GB i chcialbym zmienic na 2 GB. Na starej kosci
    jest napisane:

    1GB 1RX8 PC3-10600S-999.

    Czt np. ta kosc bedzie pasowac?

    http://tnij.org/ndcr [Link do Allegro]

    Czy oproczs wlozenia trzeba jakos to skonfigurowac, zeby system zobaczyl
    dodatkowe 1GB?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2011-09-10 15:01:08
    Temat: Re: Kosc RAM do Netbooka
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 10/09/2011 15:19, Dysiek wrote:
> [...]
    >
    > http://tnij.org/ndcr [Link do Allegro]
    >
    > Czy oproczs wlozenia trzeba jakos to skonfigurowac, zeby system zobaczyl

    Sprawdziłeś, czy netbook obsługuje kości 2GB?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2011-09-10 15:10:11
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Sprawdziłeś, czy netbook obsługuje kości 2GB?

    Ponoc obsluguje :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 4. Data: 2011-09-10 15:54:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" napisał w wiadomości grup
    > Sprawdziłeś, czy netbook obsługuje kości 2GB?

    To takie produkują?

  • 5. Data: 2011-09-10 16:21:52
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "qwerty"

    > To takie produkują?

    Nie wiem kto robi sobie wieksze jaja. Czy ten ktory pyta o
    obsuge pamieci 2 GB czy tez ty pytajac czy takie produkuja.
    Przeciez mowa jest o pamieciach DDR3 wiec i jedno i drugie
    pytanie jest wyraznie nie na miejscu.
    AM

  • 6. Data: 2011-09-10 16:59:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Hades" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nie wiem kto robi sobie wieksze jaja. Czy ten ktory pyta o
    > obsuge pamieci 2 GB czy tez ty pytajac czy takie produkuja.
    > Przeciez mowa jest o pamieciach DDR3 wiec i jedno i drugie
    > pytanie jest wyraznie nie na miejscu.

    No i? Spotkałem się z modułami 2 GiB, ale nie z kością 2 GiB!

  • 7. Data: 2011-09-11 08:49:35
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > No i? Spotkałem się z modułami 2 GiB, ale nie z kością 2 GiB!

    Mało widziałeś.
    Tutaj masz kość 16GiB
    http://www.micron.com/products/ProductDetails.html?p
    roduct=products/nand_flash/mass_storage/MT29F128G08A
    JAAAWP

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2011-09-11 09:43:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    > Mało widziałeś.
    > Tutaj masz kość 16GiB
    > http://www.micron.com/products/ProductDetails.html?p
    roduct=products/nand_flash/mass_storage/MT29F128G08A
    JAAAWP

    Dyskusja jest o pamięci ram, a nie o pamięci NAND Flash.

  • 9. Data: 2011-09-11 10:11:38
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    roduct=products/nand_
    > Dyskusja jest o pamięci ram, a nie o pamięci NAND Flash.

    Dyskusja jest o rozszerzeniu pamięci w Netboku a nie jej lutowaniu z
    pojedynczych kostek.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2011-09-11 10:25:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    > Dyskusja jest o rozszerzeniu pamięci w Netboku a nie jej lutowaniu z
    > pojedynczych kostek.

    Dlatego się zdziwiłem czemu DooMiniK proponuje sprawdzenie obsługi kości 2 GiB
    (moduł musiałby mieć conajmniej 8 GiB).