  • 21. Data: 2010-12-04 14:35:31
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Dec 2010 14:30:33 +0100, kml wrote:

    >Bardzo wątpie żeby zamienniki części były tańsze niż orygianały koreańskie.

    Byl czas gdy bylo odwrotnie i koreanskie oryginaly byly drozsze niz
    niemieckie oryginaly.

    Te tanie koreanskie czesci do Daewoo tez sie kiedys skoncza i sie
    nagle zrobi problem. Na kazde auto przychodzi taki czas ze sie nagle
    czesci robia tanie. Tylko musi byc 10 lat na rynku .. i nie wsystkich
    czesci to dotyczy.

    J.

  • 22. Data: 2010-12-04 14:57:37
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]
    > nagle zrobi problem. Na kazde auto przychodzi taki czas ze sie nagle
    > czesci robia tanie. Tylko musi byc 10 lat na rynku .. i nie wsystkich

    Kiedy te części się skończą to Lanosy będą "kolekcjonerskie" :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 23. Data: 2010-12-04 15:28:45
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Tak mi chodziło po głowie bardzo tanie auto w eksploatacji
    > bo potrzebowałem takiego żeby ktoś tam tym od czasu do czasu
    > gdzieś podjechał.
    >
    > lista była: lanos, hyundai accent, punto1, astra1

    ..
    > Daewoo Leganza 2.0+gaz automat - czy to tanie w naprawie jest ?
    > lub czy jest duża szansa ze 20kkm zrobi bez awarii (po 20kkm
    > sprzedam, zostawię oddam lub rozbiję ale to już nie będzie miało znaczenia).

    Zapomniałem zastosowanie auta:

    -Ma jeździć po 300km ze 2x w tygodniu po A4 i S1 + moooooże
    z 30km po mieście. I tak przez 0.5 roku i ma się nie popsuć
    (nie stanąć na trasie).

    -Ma to robić tak szybko jak się da.

    -Kierowca/kierowniczka nie mają pojęcia jak się jeździ autem, poza
    graniem w Need For Speed ;) więc automat i jak najwięcej gwiazdek EURONCAP.

    -Jednak ma być wygodny, lepiej do tego trochę dopłacić.

    -części tanie, prosty w naprawie :)

    -leganza ma (chyba) jeszcze xenony klimatronik i inne duperele które
    pozwalają skupić się tylko na kręceniu kierownicą i dodawaniu gazu :)

    pozdrawiam.

  • 24. Data: 2010-12-04 15:33:08
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Nie wiem jak automat, ale reszta powinna dać radę. A dlaczego nie Mondeo
    > z 2.5 V6? Kosztują grosze, są wygodne i komfortowe w środku (jak na tą
    > klasę i tamte czasy) i nieźle jeżdżą. Silnik 2.5 dobrze znosi LPG.

    Mk2 ?

    hmmm... nie wiem :) może wezmę pod uwagę,
    one chyba gwiazdek miały coś jak lanos.

    części do tego z półdarmo ? i proste w naprawie to jest ?

    pozdrawiam.

  • 25. Data: 2010-12-04 15:35:35
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > -Kierowca/kierowniczka nie mają pojęcia jak się jeździ autem, poza
    > graniem w Need For Speed ;) więc automat i jak najwięcej gwiazdek

    Bardzo niepokojące połączenie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 26. Data: 2010-12-04 15:38:34
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Sierra.

    Wiem wiem bardzo dobre auto ;)
    Sierra z automatem, klimatronikiem i RWD - to to nie maiło ASR'a ?
    xenonów i innych dupereli raczej nie miało to wiem.

    zresztą to chyba zabytek już ostry jest i bajery w tym czasie to
    w LSie Mercu Reno i BMW były tylko. Tz. wtedy bajery dziś standard :)

    Nawet myślałem o moim ulubionym safrane :) tylko wiem że koszt
    serwisowania przekroczy wartość w 3 miesiące.

    pozdrawiam.

  • 27. Data: 2010-12-04 15:40:03
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Bardzo niepokojące połączenie.

    Dlaczego ?

    pozdrawiam.

  • 28. Data: 2010-12-04 16:01:48
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > -leganza ma (chyba) jeszcze xenony klimatronik i inne duperele które
    > pozwalają skupić się tylko na kręceniu kierownicą i dodawaniu gazu :)

    xenonów nie ma (są soczewki), klimatronik nie wszystkie modele

    Darek

  • 29. Data: 2010-12-04 16:07:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Dec 2010 14:57:37 +0100, kml wrote:

    >Kiedy te części się skończą to Lanosy będą "kolekcjonerskie" :)

    Lanosy byc moze, ale juz z Nubira nie bylbym taki pewien.

    J.

  • 30. Data: 2010-12-04 16:17:02
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Daewoo Leganza 2.0+gaz automat - czy to tanie w naprawie jest ?

    Części są tanie

    > lub czy jest duża szansa ze 20kkm zrobi bez awarii (po 20kkm

    To pewnie zależy od konkretnego egzemplarza.

    > sprzedam, zostawię oddam lub rozbiję ale to już nie będzie miało znaczenia).
    >
    > palić będzie odrobinę więcej niż lanos, ale chyba niewiele.

    Moja pali LPG 12L/100 ale skrzynia manualna i mam ciężką nogę. Kiedyś,
    przez krótki czas paliła 10,5/100

    > a auto ma 4 **** czyli przyłożyć w coś już można (a automat po to
    > żeby skrzyni nie rozwalić po 3000km od niewciskania sprzęgła).

    Automat podobno jest bardzo dobry w Leganzach

    Mam Leganzę od 3,5 roku, kupiona w komisie z przysłowiowym przebiegiem
    160tys. Od tego czasu zrobiłem 70tys km i auto spisuje się bardzo
    dobrze. Poważnych awarii nie miałem. Zepsulo się: silniczek wycieraczek,
    rezystor dmuchawy, czujnik ABS, wymieniłem 1 wtryskiwacz bo nierówno
    chodził na noPB.

    Auto na liczniku ma 230tys, leję olej syntetyczny, bierze góra 0,5l na
    10tys km
    Dla mnie największa wada auta jest głośność.

    Darek