  • 11. Data: 2010-12-04 12:03:41
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Mój Ojciec najpierw miał fabrycznie nowe Espero, potem było moje. 1.5 z
    gazem -nie wiem co to awaria, nawet żarówek nie paliło:) Teraz Ojciec od
    bodajże 10 lat ujeżdża Leganzę 2.0+gaz, manual. Rok czy dwa lata temu
    wsadził fabrycznie nowy silnik, który kosztował 5-6kpln z kompletny
    silnik z osprzętem!:) Samochód realnie ma już ponad 300kkm i nadal
    jeździ. Trochę go ruda ruszyła ale za kompletne drzwi zapłaciłem całkiem
    niedawno w Warszawie 150pln:) Ogólnie oryginalne części są łatwo
    dostępne i śmiesznie tanie. Tylko ten design już myszką trąci. ale
    kanapawóz wygodny. Na dniach będzie szła do ludzi bo Tatusiek sobie też
    wymarzył automat i stanęło na Lacetti z automatem i innymi bajerami.
    Dwulatek i jakieś dwadzieścia parę kkm na liczniku (samochód od znajomego)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 12. Data: 2010-12-04 12:05:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2010 03:15:55 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

    > Tak mi chodziło po głowie bardzo tanie auto w eksploatacji
    > bo potrzebowałem takiego żeby ktoś tam tym od czasu do czasu
    > gdzieś podjechał.

    Sierra.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2010-12-04 13:00:08
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wsadził fabrycznie nowy silnik, który kosztował 5-6kpln z kompletny silnik
    > z osprzętem!:) Samochód realnie ma już ponad 300kkm i nadal jeździ.

    W Deawoo wymiana silnika to taka naprawa eksplatacyjna? Co jakies 250 kkm
    trzeba wymienic?

    W.

  • 14. Data: 2010-12-04 13:05:21
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]
    > bodajże 10 lat ujeżdża Leganzę 2.0+gaz, manual. Rok czy dwa lata temu
    > wsadził fabrycznie nowy silnik, który kosztował 5-6kpln z kompletny silnik

    Dwa lata temu kupił nówkę? Skąd on to wytrzasnął? :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 15. Data: 2010-12-04 13:18:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-04 13:05, kml pisze:

    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dwa lata temu kupił nówkę? Skąd on to wytrzasnął? :)

    Pewnie z zapomnianego magazynu. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2010-12-04 13:31:38
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** Plumpi pisze tak:

    > Ot cała prawda na temat awaryjności samochodów.

    Mechanik kolegi postawił nowe ogrodzenie za serwis jego auta ;)

    Mamy porównanie, ten od Passata B4 nie dba o niego ale passat wciąż
    jeździ a ten od Nubiry wymienia części na czas i ciągle wymienia. Gość
    jest uparty i z niewiadomych powodów nie chce zmienić samochodu na
    jakieś inne kombi np Ford Escort No ale nie obgadujmy ludzi ;)

    Po za tym mamy już dość wysłuchiwania problemów związanych z
    użytkowaniem gazu. Jeśli ktoś zyskuje na cenie zakupu gazu to
    powinien w zamian mieć ustawowy zakaz płakania po kątach.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 17. Data: 2010-12-04 13:43:54
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** kml pisze tak:

    > Znam dwie osoby, które dały sie ponieść magii naziwagena i kupiły
    > używki po "dokładnym" oglądaniu etc. Pod względem awaryjności i
    > ciągłych napraw jedynym gorszym samochodem jaki znam był ford
    > escort 1.8 TD

    Autor wątku chce auto tanie w eksploatacji a np Passat B4 ma wiele
    części dostępnych tanio na szrotach. Które inne auto jest tak
    popularne? Nie musi kupować diesla który jest droższy w zakupie i
    naprawach.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 18. Data: 2010-12-04 13:59:45
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... du?e Daewoo :)
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-12-04 13:00, Wielebny pisze:
    > U?ytkownik "Qlfon"<r...@l...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > W Deawoo wymiana silnika to taka naprawa eksplatacyjna? Co jakies 250 kkm
    > trzeba wymienic?
    >
    > W.

    Nie trzeba a można:) Mój Ojciec już taki jest, samochód miał być an
    dłużej ale mu się zachciało \automatu a używanej skrzyni się boi.
    Ps. Przebiegi skoryguję - wymiana ok 270kkm, zakup z założeniem wyszedł
    trochę ponad 5kpln. Zakup w hurtowni części Daewoo na Skalnicowej w
    Warszawie tak jak mówiłem 2.3 lata temu. Do sprawdzenia w rodzinnych
    notatkach. Na tym silniku obecnie jest jakieś 40kkm.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 19. Data: 2010-12-04 14:00:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > Daewoo Leganza 2.0+gaz automat - czy to tanie w naprawie jest ? lub czy
    > jest duża szansa ze 20kkm zrobi bez awarii (po 20kkm sprzedam, zostawię
    > oddam lub rozbiję ale to już nie będzie miało znaczenia).

    Nie wiem jak automat, ale reszta powinna dać radę. A dlaczego nie Mondeo
    z 2.5 V6? Kosztują grosze, są wygodne i komfortowe w środku (jak na tą
    klasę i tamte czasy) i nieźle jeżdżą. Silnik 2.5 dobrze znosi LPG.

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-12-04 14:30:33
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "PiteR" <e...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > części dostępnych tanio na szrotach. Które inne auto jest tak
    > popularne? Nie musi kupować diesla który jest droższy w zakupie i

    Bardzo wątpie żeby zamienniki części były tańsze niż orygianały koreańskie.

    --
    pozdrawiam
    kml