  • 31. Data: 2010-12-04 16:27:31
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > -leganza ma (chyba) jeszcze xenony klimatronik i inne duperele które
    > pozwalają skupić się tylko na kręceniu kierownicą i dodawaniu gazu :)

    W Mondeo mk2 nie ma xenonów, ale jest klimatronik, często 4 poduszki,
    radio z cd, podgrzewana przednia szyba, pełna elektryka itp. W dodatku
    jest tam też silnik 2.5 V6. Takie auto można spokojnie kupić za 5-7 tys.
    zł. Jedyna wada tego auta (pomijając rdzę, ale to mozna zweryfikować)
    jest taka, że jest dość brzydkie. Leganza z dychawicznym 2.0 prowadzi się
    gorzej i jest nawet droższa.

    --
    ignorance is bliss

  • 32. Data: 2010-12-04 17:45:16
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego ?

    Sprawny (szybko jeżdzący) samochód z automatycznią skrzynią czyli minium
    wysiłku w obsłudze dla osoby nie mającej pojęcia, według Ciebie, o powożeniu
    samochodem. To jest niepokojące. Zwłaszcza w kontekscie nabywania wiedzy z
    gier pokroju NFS

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 33. Data: 2010-12-04 19:08:16
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** kml pisze tak:

    > Bardzo wątpie żeby zamienniki części były tańsze niż orygianały
    > koreańskie.

    nie zamienniki, nie ważne jakie, byleby sztuka żeby naprawić i jeździć

    zobacz, ostatnio kupowane

    passat B5 chłodnica szrot 120zł
    passat B5 belka zderzaka 50zł
    passat B5 odboje 50zł
    passat B5 zderzak igła 350zł
    passat B5 kierunkowskaz 23zł

    passat B4 chłodnica szrot 150zł

    golf2 chłodnica szrot 100zł
    golf2 alternator 100zł
    golf2 podnosnik szyby 20zł
    golf2 drzwi przód 100zł
    golf2 kierownica 20zł

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 34. Data: 2010-12-04 19:18:56
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Darek <n...@p...maila.pl> napisał(a):

> [...]
    > przez krótki czas paliła 10,5/100

    > Automat podobno jest bardzo dobry w Leganzach
    >
    > Mam Leganzę od 3,5 roku, kupiona w komisie z przysłowiowym przebiegiem
    > 160tys. Od tego czasu zrobiłem 70tys km i auto spisuje się bardzo
    > dobrze. Poważnych awarii nie miałem. Zepsulo się: silniczek wycieraczek,
    > rezystor dmuchawy, czujnik ABS, wymieniłem 1 wtryskiwacz bo nierówno
    > chodził na noPB.
    >
    > Auto na liczniku ma 230tys, leję olej syntetyczny, bierze góra 0,5l na
    > 10tys km
    > Dla mnie największa wada auta jest głośność.

    Ok, Podzwoniłem mam taka "na oku" 1999

    przebieg.... ~550kkm (licznikowe 170kkm ;) )

    to to pojeździ ?
    wsadzony 2gi silnik. skrzynia pierwsza wszystko
    sprawne poza ABSem.

    2.0 automat, klimatronik, chyba tyle.

    siedzenie boczek trochę przetarty, rdzy brak.

    Pozdrawiam.

  • 35. Data: 2010-12-04 19:21:41
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "PiteR" <e...@z...pl> napisał w wiadomości

    > nie zamienniki, nie ważne jakie, byleby sztuka żeby naprawić i jeździć

    Co kto lubi. Ze szrotu to drzwi etc. ale jak napisałem wczesniej, co kto
    lubi.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 36. Data: 2010-12-04 19:30:34
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

> [...]
    powożeniu
    > samochodem. To jest niepokojące. Zwłaszcza w kontekscie nabywania wiedzy z

    A to fakt potrzymasz gaz do dechy te dziesiąt sekund, nic nie dotykasz
    żadnych biegów a tu się zrobi 200km/h i zakręt blisko - prędkości nie czuć,
    a auto bez ESP...

    ale może 10 letnie będzie miało vmaxa już poniżej 200km/h ;)
    zresztą wszystko w zadzadzie 200 jeździ. a leganza przynajmniej
    ma zawieszenie ok.

    Dobre kiedyś było:
    "mogę mogę wyprzedzić tą ciężrówkę ?? mogę mogę ?"
    "tak"
    a po chwili się orientuje że jedziemy już 185km/h.

    pozdrawiam.

  • 37. Data: 2010-12-04 19:38:58
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > A to fakt potrzymasz gaz do dechy te dziesiąt sekund, nic nie dotykasz
    > żadnych biegów a tu się zrobi 200km/h i zakręt blisko - prędkości nie
    > czuć,
    > a auto bez ESP...

    heh, leganza 200km/h po 10s? Chce taki egzemplarz :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 38. Data: 2010-12-04 19:40:38
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... du?e Daewoo :)
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Nie trzeba a można:) Mój Ojciec już taki jest, samochód miał być an
    > dłużej ale mu się zachciało \automatu a używanej skrzyni się boi.
    > Ps. Przebiegi skoryguję - wymiana ok 270kkm, zakup z założeniem wyszedł
    > trochę ponad 5kpln. Zakup w hurtowni części Daewoo na Skalnicowej w
    > Warszawie tak jak mówiłem 2.3 lata temu. Do sprawdzenia w rodzinnych
    > notatkach. Na tym silniku obecnie jest jakieś 40kkm.

    Z ciekawostek, po 0.5mln się silnik wymienia ;) "bo brał już olej".
    tak zrobił jeden ze sprzedających.

    pozdrawiam.

  • 39. Data: 2010-12-04 19:50:04
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    kml <f...@g...lp> napisał(a):

    > Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > heh, leganza 200km/h po 10s? Chce taki egzemplarz :)

    A po ilu to nie wiem :)
    od zera to pewnie z 45 sekund :)

    ze 120 pewnie z 30 :)

    ja to auto w ogóle z zewnątrz tylko widziałem ;)

    znam lanosa - jeździłem chwilę (na szczęście).
    znam nexie - jeździłem jeszcze mniej - ale ona była EKSTREMALNIE
    tania w eksploatacji - ze 100kkm zrobiła za jakieś grosze w stylu
    2k pln :)

    I nie trzeba było niczego szukać/kupować Mechniak zawsze miał do
    tego części albo "drutował" :)

    po prostu auto bezproblemowe zostawiasz u mechanika i w TEN sam
    dzień naprawione - lepiej lub gorzej.

    Z safrane to cyrk, zostawisz, telefon po 2h ze cośtam kosztuje
    1400 pln i że taniej w żadnej hurtowni nie ma. a z żadnego innego
    auta nie bo to chyba inna część jest, Czy ściągać z Francji ???.

    więc mam dobre doświadczenia serwisowe z daewoo :)
    jeździło toto fatalnie, ale leganza już nawet powinna jeździć ok.

    pozdrawiam.

  • 40. Data: 2010-12-04 21:58:39
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    * Michał* w wiadomości news:ide1ca$q2l$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > powożeniu
    > A to fakt potrzymasz gaz do dechy te dziesiąt sekund, nic nie dotykasz
    > żadnych biegów a tu się zrobi 200km/h i zakręt blisko - prędkości nie
    > czuć, a auto bez ESP...

    Prędkość zawsze czuć, w lepszym aucie po prostu wieloktrotnie mniej, ale nie
    na tyle by zakręt mógł zaskoczyć.

    > ale może 10 letnie będzie miało vmaxa już poniżej 200km/h ;)
    > zresztą wszystko w zadzadzie 200 jeździ. a leganza przynajmniej
    > ma zawieszenie ok.

    :)

    > Dobre kiedyś było:
    > "mogę mogę wyprzedzić tą ciężrówkę ?? mogę mogę ?"
    > "tak"
    > a po chwili się orientuje że jedziemy już 185km/h.

    To tylko potwierdza obawy kml, ta osoba nie tyle nie umie jeździć, co nie
    powinna w ogóle prowadzić auta. Wcisnąć gaz to małpa potrafi i może ta małpa
    stanowiłaby mniejsze zagrożenie na drodze... Swoją drogą znam pare osób
    które nie powinny jeździć i większość z nich faktycznie schowała PJ do
    szuflady, takiego minimum rozsądku tej osobie życze.

    Pozdr