  • Data: 2010-12-05 20:40:25
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Plumpi

    > A choćby np. niedopolinujesz na czas aby wymienić silentblocki, które i
    > tak w Mondeo są dość drogie, bo kosztują ok. 80zł/szt. (Delphi) to
    > możesz uszkodzić belkę, za którą płaci się 400-1000zł używki.

    Jaką belkę? Tam jest wielowahacz. Jakieś zasłyszane bzdury powtarzasz.

    > O nowych
    > to już strach myśleć, a co dopiero mówić. Kolejny skutek wytłuczonego
    > tylnego zawieszenia to uszkodzenie łożyska. Niestety tutaj nie da się go
    > wymienić za 20-40zł/szt. tak jak w innych, normalnych samochodach.

    Łożysko za 20 zł w normalnym samochodzie? Ostatnio kupowałem piastę do
    mojego roweru za 200 zł.

    > Niestety elementy zawieszenia i łożyska to są najszybciej zużywające się
    > elementy w samochodach jeżdżących po polskich drogach. Dlatego też
    > Mondeo są takie tanie, bo mało jest chętnych, którzy chcą je kupować
    > jako skarbonki :)

    Bzdury, zawieszenie w Mondeo mk1/mk2 nie jest jakieś specjalnie awaryjne,
    może są auta których zawieszenia są tańsze w naprawie, ale prowadzą się
    znacznie gorzej.

    > W tym roku samemu nawet się napaliłem na Mondeo full wypas w bardzo
    > dobrym stanie za całkiem fajne pieniądze, ale na szczęście zanim
    > podjąłem decyzję o kupnie zasięgnąłem opinii znajomych mechaników.

    Nastepnym razem zapytaj jakiegoś, który zna się na rzeczy.

    --
    ignorance is bliss