  • Data: 2010-12-06 18:11:39
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cfc2cd2$0$20995$65785112@news.neostrada.pl...

    > Obraziłem cię chamie, że się tak odzywasz? Nie starczy kultury do
    > normalnej odpowiedzi?

    Może by i starczyło, gdybyś sam dyskutował w sposób kulturalny i nie
    atakował mnie bezpodstawnie, traktując jak nienormalnego.

    ml Jak widzisz nie

    > Jeszcze z maluchem porównaj.

    Co mam porównać z maluchem: Nexię, Lanosa, Nubirę czy Espero ?
    Chyba żartujesz ?
    Nie ta klasa, nie ta wygoda. Ww Daewoo wbrew ogólnym opiniom są naprawdę
    udanymi samochodami, bardzo tanimi w eksploatacji i stosunkowo
    małoawaryjnymi i bez porównania bezpieczniejszymi od Malucha oraz wielu
    innych aut.
    Co do Malucha to też kiedyś miałem 2 szt. Niestety w jednym z nich i to
    stosunkowo młodym egzemplarzu, na niewielkim garbie asfaltu urwał się koniec
    pióra resora, który trzyma przednie koła. Całe szczęście, że jechałem z
    niewielką prędkością ok. 50-60km/h, kiedy to się stało. Koło zostało
    całkowicie zablokowane, gdyż oparło się na nadkolu. Mało brakowało żebym
    wylądował na ogrodzeniu. Od tego czasu straciłem zaufanie do Maluchów.
    Niestety konstrukcja zawieszenia tego koła wygląda tak, że zwrotnica koła
    trzyma się praktycznie tylko tego resora. Złamanie końcówki tego resora
    mogło się zakończyć całkowitym oderwaniem koła, bo wahacze trzymające górę
    zwrotnicy nie są w stanie utrzymać koła bez resora.

    > A co do tej "belki" to żeby TO rozwalić
    > trzeba kompletnie olać wymianę elementów eksploatacyjnych w zawieszeniu,
    > a nawet wtedy nie jest to wielki problem, bo sam znalazłeś używki po 200
    > zł.

    Tylko, że kupując taką używkę może się okazać, że będzie ona w takim samym,
    a może nawet w dużo gorszym stanie.
    Co jak co, ale nigdy nie kupowałem i nigdy nie kupię używanej części
    zawieszenia. Zbyt mocno cenie sobie swoje życie oraz życie swojej rodziny,
    aby dziadować na elementach, od których tak bardzo zależy bezpieczeństwo na
    drodze - moje oraz innych osób.