  • Data: 2010-12-06 22:55:29
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Plumpi

    > Chamówe to rozpocząłeś ty poprzez idiotyczny komentarz dotyczacy
    > "pier....nia", którym jak zwykel wyskoczył Płaszczyca kolejny raz dając
    > du...y. Zrobiłeś to tylko po to, żeby mi przysrać w chamski sposób,

    LOL! Kolejny z ego wielkości Jowisza.

    > choć
    > udowodniłem ci, ze nie miałeś racji,

    Ty mi coś udowodniłeś? Stwierdziłeś, ze w Mondeo pada "belka" i używka
    kosztuje 500-1000 zł, co jest bzdurą, bo po pierwsze "belka" nie pada
    (nie wierzysz to zajrzyj na jakieś forum dot. Forda i spróbuj znaleźć
    jakieś posty na temat tej awarii), po drugie używka kosztuje 200, a nie
    500-1000 zł. Stwierdziłeś też, że łożysko do "normalnego auta" kosztuje
    20-40 zł, a jak się okazało za "normalne auto" uważasz koreańskiego trupa
    o konstrukcji sprzed, bez mała, 20 lat.

    > Robisz takie cyrki już nie po raz pierwszy, bo dość często mnie
    > atakujesz pisząc jakieś bzdurne komentarze do moich wypowiedzi.
    > Poprzednio to olewałem, a teraz ci się zebrało.

    Ja piszę o treści twoich wypowiedzi, a nie o Tobie. To jest wyraźna
    granica która odróżnia barwny styl wypowiedzi od chamstwa i której
    niestety nie ogarniasz.

    --
    ignorance is bliss