  • Data: 2010-12-06 13:14:06
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *PiteR* w wiadomości news:Xns9E44EB6F0D27Delektronik@localhost.net
    napisał(a):
    > a nie doczytałem że jeździłeś na gazie i nawet mnie nie interesuje co
    > kiedy trzeba wymienić, no i nie pracujesz ze mną w jednym biurze więc
    > nie mogłem Ciebie usłyszeć jak płaczesz po kątach więc już odczep się
    > :)

    Akurat instalacja LPG to nie powód do płaczu Twojego kolegi, prawdopodobnie
    on sam jest problemem. Sprawna instalacja jest praktycznie bezobsługowa,
    niesprawną można naprawić. Ja jeżdze na LPG lub ON ze względów oczywistych,
    rzadko mam auto wyłącznie na benzyne, sądze że mam jakieś porównanie i
    najwięcej o gazie zawsze wiedzą osoby które go nie miały lub tacy co nie
    zadali sobie trudu by mieć sprawną instalacje (założona byle jak nie
    podziała na dłuższą metę).

    Pozdr