  • 11. Data: 2010-12-06 11:54:21
    Temat: Re: Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:idhm9t$pdt$1@inews.gazeta.pl...
    > i to chyba koniec dobrych wieści :/
    > Operacja udała się! pacjent zmarł - i bryzgał olejem.
    > to chyba było tak: (nie ja prowadziłem).

    Jak w NFS...

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-12-06 12:09:19
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 12:10, MW pisze:

    > Hmmm, przypomina mi się, że kolega Michał miał podobne przejścią z
    > laguną, safranem i cholera wie iloma jeszcze innymi. Może te typy (tj. "
    > Michały") tak mają? Takie konfabulacje motoryzacyjne je rajcują?

    To typy aut na F. Przemyjcie wreszcie oczy.

  • 13. Data: 2010-12-06 12:10:10
    Od: "MW" <M...@z...pl>

> [...]

    safranem i cholera wie iloma jeszcze innymi. Może te typy (tj. " Michały")
    tak mają? Takie konfabulacje motoryzacyjne je rajcują?

    MW

  • 14. Data: 2010-12-06 12:18:29
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *kml* w wiadomości news:idifcm$784$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w NFS...

    Ale nie zaprzeczysz że finał tego epizodu nie jest zły? Nikt nie zginał bo
    Leganza wyleciała przy 185kmph na ciasnym prawym łuku, choć tyle dobrego na
    razie :)

    Pozdr

  • 15. Data: 2010-12-06 13:21:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message

    > To typy aut na F. Przemyjcie wreszcie oczy.

    Foreanskie Faewoo?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-12-06 13:31:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 6 Dec 2010 12:21:46 -0000, kamil napisał(a):

    > Foreanskie Faewoo?

    Fak. F fakumulatorem famoobsługowym ftórego fie folno fadować. Fi ftórego
    foc fyrażona fest f famperach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-12-06 13:34:33
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *kamil* w wiadomości news:idikgs$pnk$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
    > Foreanskie Faewoo?

    Dajełu bazuje na Oplu, to już blisko do Francji... niech pomyśle rdzewieje
    bardziej niż auta PSA to tu nie pasuje... Juz mam, nie jest to VW, ani żaden
    z trójki producentów premium, więc blisko Forda, ten jest na "F" - czego
    chcieć więcej? ;p

    Pozdr

  • 18. Data: 2010-12-06 13:57:59
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > To typy aut na F. Przemyjcie wreszcie oczy.

    Pierdolisz jak potluczony.
    Ja stawiam ze to typy aut faszystkowskich.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 19. Data: 2010-12-06 14:36:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-06 12:09, Filip KK pisze:

    > To typy aut na F. Przemyjcie wreszcie oczy.

    Ffff fap fap fap... ;D
    Niezła prowokacja ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 20. Data: 2010-12-06 14:41:58
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Ale nie zaprzeczysz że finał tego epizodu nie jest zły? Nikt nie zginał bo
    > Leganza wyleciała przy 185kmph na ciasnym prawym łuku, choć tyle dobrego
    > na razie :)

    Szerze to całość brzmi jak tania fantazja nastolatka i nic więcej ALE jeżeli
    to prawda to lepiej, że to się tak skończyło :)

    --
    pozdrawiam
    kml