  • 21. Data: 2010-12-06 15:10:02
    Temat: Re: Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmarł !
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MW

    > Hmmm, przypomina mi się, że kolega Michał miał podobne przejścią z
    > laguną, safranem i cholera wie iloma jeszcze innymi. Może te typy (tj. "
    > Michały") tak mają? Takie konfabulacje motoryzacyjne je rajcują?

    Bo on kupuje trupy, a potem je katuje aż zupełnie padną. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2010-12-06 17:15:05
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Się nie popsuł. Michał to psuja. Jemu strach dwie stalowe kulki w ręce
    > dać. ;)

    ale.. Ja tylko "nadawałem właściwe tempo" jadąc 200 metrów z przodu ;)

    pozdrawiam.

  • 23. Data: 2010-12-06 17:40:46
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Przembo <x...@x...xx> napisał(a):

    > Ale nie zaprzeczysz że finał tego epizodu nie jest zły? Nikt nie zginał bo
    > Leganza wyleciała przy 185kmph na ciasnym prawym łuku, choć tyle dobrego na
    > razie :)

    nie jak w NFS ! lód był na drodze !

    185mph nie pojedzie, vmax to było podobno 160km/h ze sporym potencjałem
    na więcej ale nie aż tak.

    pozdrawiam.

  • 24. Data: 2010-12-06 18:02:33
    Temat: Re: Tanie auto - Daewoo Leganza - Pacjent zmar&#179; !
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Dokładnie tak,kup silnik urzywany.włozenie tego do zabytku pochłonie ci
    > 6godz[sam wkładałem kiedyś do sierry]ew.300-500zł u znajomego mechanika.
    > gorzej jak by Ci padł naped w merolu-tu silniki zaczynają sie od 10000złi
    to be
    > gwarancji.
    > pozdro.jack
    > PS.A niechesz pozbyć sie kłopotu??za ile?

    Czyli zawieść do mechanika na sznurku, kupić silnik z wysyłką
    na adres mechanika i tyle ?

    naprawić czegoś takiego to się nie da ?

    pozdrawiam.

  • 25. Data: 2010-12-06 18:57:57
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 06.12.2010 Michał <m...@N...gazeta.pl> napisał/a:

    > Czyli zawieść do mechanika na sznurku, kupić silnik z wysyłką
    > na adres mechanika i tyle ?
    >
    > naprawić czegoś takiego to się nie da ?

    Wszystko sie da kwestia ile to bedzie kosztować. Jak poharatało blok to
    nie ma sensu tego ruszać. Pozostaje kwestia ceny za jaka uda Ci sie
    kupic drugi silnik.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 26. Data: 2010-12-06 21:46:12
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie jak w NFS ! lód był na drodze !

    To jakaś nowa opcja, że lód na drodze rozpierdolił silnik. Pewnie update
    musiał wyjść ostatnio.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 27. Data: 2010-12-06 22:40:15
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Wszystko sie da kwestia ile to bedzie kosztować. Jak poharatało blok to
    > nie ma sensu tego ruszać. Pozostaje kwestia ceny za jaka uda Ci sie
    > kupic drugi silnik.

    No właśnie...

    Ciągnięcie auta na sznurku to jeszcze jakaś "atrakcja turystyczna" jest ;)

    ale silnik to ja bym wolał kliknąć "Kup Teraz" i wpisać adres mechanika,
    tylko nie wiem co kupie :( gdyby to było W12 to bym chciał to zobaczyć
    jak wygląda ;) ale L4 do leganzy nie :)

    Pozdrawiam.

  • 28. Data: 2010-12-07 15:17:07
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Dajełu bazuje na Oplu, to już blisko do Francji... niech pomyśle rdzewieje
    > bardziej niż auta PSA to tu nie pasuje...

    Nie wiem, jak rdzewieja auta z PSA, ale jesli mniej, niz DU, to musza
    byc naprawde super zabezpieczone. Leganza powinna miec, tak jak Nubira
    i Lanos, pelen ocynk i zero rdzy nawet po kilkunastu latach... jesli
    niepukana.
    --
    Olleo

  • 29. Data: 2010-12-07 15:18:15
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Podobno czesci teraz tanie, caly nowy silnik ze skrzynia kupisz za
    > 5000, to moze sam silnik za 3000 ? :-)

    Na nubira.autokacik.pl pisano ze 4-5 lat temu, ze szlo bez problemu
    kupic za 2k w stanie magazynowym. Tylko pamietac trzeba, ze docieranie
    obowiazuje, bo palic bedzie potem, jak te twoje Nubiry ;)
    --
    Olleo

  • 30. Data: 2010-12-07 17:55:50
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-12-06 08:44, news-gazeta pisze:

    > Czyli na 80% Twoja wypowiedz nic nie wnosi do tematu, skoro piszesz
    > tezę, a za chwilę sam sobie zaprzeczasz :)
    >
    > Co do autora tematu -zatarty na panewkach oraz/lub tłokach i urwany
    > korbowód na którymś cylindrze.
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Dodatkowo dziura w bloku ;)

    Pozdrawiam !