  • 11. Data: 2012-08-17 12:25:26
    Temat: Re: Tania sluchawka z opcja dzielenia neta przez wifi lub w ostatecznosci kabel
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Pawel G.
    z dnia: 2012-08-17 08:48:

    > Który model tyle pracuje?
    I jeszcze pytanie czy to jest czas pracy, w sensie: coś
    (notebook/netbook) podłączone do netu przez WiFi? Czy to jakiś standby,
    i ten router usypia co może, żeby oszczędzać baterię?

    Na GT540 maks. jaki osiągnąłem to jakieś 2.5h pracy w pociągu i to było
    porównywalne z baterią mojego notebooka, bo jechałem już na "oparach".

    Paweł

  • 12. Data: 2012-08-21 12:05:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Pawel G." <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    U mnie ? Huawei E585

    > I jeszcze pytanie czy to jest czas pracy, w sensie: coś
    > (notebook/netbook) podłączone do netu przez WiFi? Czy to jakiś
    > standby, i ten router usypia co może, żeby oszczędzać baterię?

    Nie wiem, rownoczesnie pracuja Tablet Android, telefon Android i telefon
    Windows.
    A ja wedlug potrzeb. Przegladam cos na tablecie, czasem na telefoni,
    nawigacja Yanosik na telefonie.
    Ale to nie jest tajk ze bez przerwy siedze i cos konkretnego robie.
    Internet mam zawsze kiedy tego potrzebuje, i to jest bardzo wygodne.

    > Na GT540 maks. jaki osiągnąłem to jakieś 2.5h pracy w pociągu i to
    > było porównywalne z baterią mojego notebooka, bo jechałem już na
    > "oparach".

    A w pociagach czasem sa gniazdka i mozna sie zasilac :)

    Nemo

  • 13. Data: 2012-08-21 12:13:33
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od cpt. Nemo
    z dnia: 2012-08-21 12:05:
    > A w pociagach czasem sa gniazdka i mozna sie zasilac :)
    Z zaznaczeniem "czasem". This is Polska. ;P

    Paweł

  • 14. Data: 2012-08-21 12:46:47
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 21 Aug 2012 12:13:33 +0200, Pawel G. napisał(a):

    > z dnia: 2012-08-21 12:05:
    > Z zaznaczeniem "czasem". This is Polska. ;P

    czasem^2
    Czasem są
    Jak są, to czasem są włączone.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 15. Data: 2012-08-22 10:32:56
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-08-16 19:57, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Jak w temacie. Szukam czegos taniego - pewno jakas nokia z symbianem?
    > Z andkow to chyba tylko htc magic?

    Darmowa aplikacja wifi-tether >
    http://code.google.com/p/android-wifi-tether/
    działa na dowolnym andku. U mnie działa bez problemów na starym LG
    GT540. Zdaje się, że wymaga zrootowania.

    --
    pozdrawiam
    MD