  • 1. Data: 2012-08-14 11:58:06
    Temat: Zmiana sim w E71 = dodanie punktow dostepu
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Jak usunac punkty dostepu (access points) INTERNET i WAP
    z Nokii E71 (symbian), tak zeby nie pojawialy sie przy zmianie sim?

    Kasuje w E71 punkty dostepu INTERNET oraz WAP.
    Zmieniam karte sim na Aero2 i git - zaden "Access Point" sie nie dodaje.
    Zmieniam teraz karte sim na Play i dupa - znowu mam punkty
    INTERNET i WAP.

  • 2. Data: 2012-08-14 13:38:41
    Temat: Re: Zmiana sim w E71 = dodanie punktow dostepu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Q" <n...@s...org> wrote in message news:k0d7gm$3fa$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > Zmieniam karte sim na Aero2 i git - zaden "Access Point" sie nie dodaje.
    > Zmieniam teraz karte sim na Play i dupa - znowu mam punkty

    A nie możesz zostawić obu zestawów punktów dostępów
    i tylko ustawić który ma wyższy priorytet?
    Tak mogę zrobić u siebie w XpressMusic 5630 na os-ie S60.