  • 1. Data: 2012-08-12 23:49:10
    Temat: Jak rozmowy telefoniczne sa POdsluchiwane w POlsce?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    Taki dostalem zynk, ciekawe jak oni to realizuja? Oprogramowanie
    "speech recognition"? Jednak jeszcze trzeba jakiejs sztucznej
    inteligencji co potrafi interpretowac - inteligentnie rzecz jasna...
    Jeszcze jak dlugo przechowuja nagrania, czy wszystko nagrywaja?
    Pytam bo uslyszalem w Radio Maryja, ze Polska jest najbardziej
    podsluchiwanym krajem w Unii Europejskiej, oczywiscie juz sie gotuje
    do bluzg typu pisuar, radiomaryjec and so on...

  • 2. Data: 2012-08-13 00:43:45
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Uzytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisal w wiadomosci
    y.googlegroups.com...
> [...]
    > podsluchiwanym krajem w Unii Europejskiej, oczywiscie juz sie gotuje
    > do bluzg typu pisuar, radiomaryjec and so on...

    Nie sluchaj RM bo oni Ci tylko mózg wypiora. Jak niby katolicka stacja sie
    miala by znac na tych sprawach? Mysl sam i dobrze na tym wyjdziesz.

  • 3. Data: 2012-08-13 01:04:03
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 12 Aug 2012 14:49:10 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    > podsluchiwanym krajem w Unii Europejskiej, oczywiscie juz sie gotuje
    > do bluzg typu pisuar, radiomaryjec and so on...

    Odepnij baterię i wrzuć razem z telefonem do kibla.
    Nie zapomnij też o komputerze. A nawet przede wszystkim komputer. Dla
    twojego i naszego dobra.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 4. Data: 2012-08-13 15:13:24
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *rageofhonor* w wiadomosci news:50283179$0$1232$65785112@news.neostrada.pl
    napisal(a):
    > Uzytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisal
    > Nie sluchaj RM bo oni Ci tylko mózg wypiora. Jak niby katolicka stacja
    > sie miala by znac na tych sprawach? Mysl sam i dobrze na tym wyjdziesz.

    A co RM ma wspólnego z katolicka stacja? No wlasnie, to moze i sie znaja ;-)

    Pozdr

  • 5. Data: 2012-08-16 11:17:58
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-08-12 23:49, Yerine Ictimai wrote:
> [...]
    > podsluchiwanym krajem w Unii Europejskiej, oczywiscie juz sie gotuje
    > do bluzg typu pisuar, radiomaryjec and so on...

    ja to słyszałem , że w pralkach montują podsłuchy, ale telefon spal mimo
    wszystko, stacjonarny jak masz to też!