  • Data: 2014-10-14 21:46:08
    Temat: Re: Tania podświetlana klawiatura
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-14 17:53, Borneq pisze:
    > Jak jest z tym skokiem? Mam Logitech a K120, wydaje mi się że skok
    > duży,ale
    > http://www.arest.pl/produkt/21524/LOGITECH-K120-klaw
    iatura-przewodowa-USB-czarna/wlasciwosci
    > piszą że mały
    > A ja myślałem nad używaną Logitecha g15 która ma duży skok, czy nie
    > będzie za duży?

    Nie mam teraz pod ręką suwmiarki, ale wygrzebałem A4Tech KD-800L.
    Zgrubny pomiar wykazuje skok ok. 4 mm, do 5.

    Porównaj sobie z innymi klawiaturami.
    Tyle, że z dotyku wygląda, że jest to membranówka - trochę chyba trzeba
    się przyzwyczaić, jeśli ktoś korzystał wcześniej z dobrej klawiatury z
    prowadzeniem dźwigienkowym.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam