  • 41. Data: 2013-01-27 09:10:42
    Temat: Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Leszek K." napisał:

    > IP4600
    > http://allegro.pl/tusze-do-canon-pgi520-cli521-ip360
    0-ip4600-mp550-i2974257744.html

    Ten komplet nie jest "za 10" zł". Co najmniej za 17, jak ktoś ma blisko do
    paczkomatu. Uwielbiam tę beztroskę klientów (za przeproszeniem) Allegro
    ;->
    I czemu do zamienników Canona dołączona jest instrukcja instalowania
    zamienników do ...Epsona? ;->

    JoteR

  • 42. Data: 2013-01-27 09:36:35
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 09:10:42 +0100, JoteR napisał(a):

> [...]
    > paczkomatu. Uwielbiam tę beztroskę klientów (za przeproszeniem) Allegro

    Jeden komplet to mi na tydzień starcza więc zamawiam w większych ilościach,
    a wtedy koszty przesyłki są pomijalne.

    > I czemu do zamienników Canona dołączona jest instrukcja instalowania
    > zamienników do ...Epsona? ;->

    Prawdziwi mężczyźni nie czytają instrukcji.

  • 43. Data: 2013-01-27 11:58:34
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jeden komplet to mi na tydzień starcza więc zamawiam w większych
    > ilościach,
    > a wtedy koszty przesyłki są pomijalne.

    Ile stron (bk? kolor?) drukujesz na takim komplecie?

  • 44. Data: 2013-01-27 13:37:18
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A czy nie lepiej zdjęcia zamawiać w fotolabie? Wychodzą nie drożej niż
    > drukowane w domu (a często znacznie taniej) i można mieć pewność wysokiej
    > jakości.

    Hehe, z labu zdjęcia wysokiej jakości?

  • 45. Data: 2013-01-27 14:27:34
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 11:58:34 +0100, Q napisał(a):

    > Ile stron (bk? kolor?) drukujesz na takim komplecie?

    Tylko kolor (do b/k mam laser). Około 100 stron na foto-mat tygodniowo,
    trochę mniej płyt i sporo mniej foto-glosy.

  • 46. Data: 2013-01-27 22:09:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-27 13:37, MC pisze:

    > Hehe, z labu zdjęcia wysokiej jakości?

    Czyżbyś wiedział coś więcej na ten temat? Czy to tylko taki cwany
    uśmieszek markujący znajomość tematu?

    --
    MN

  • 47. Data: 2013-01-28 15:20:51
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Leszek K." napisał:

    http://allegro.pl/tusze-do-canon-pgi520-cli521-ip360
    0-ip4600-mp550-i29742577
    44.html

    To są zamienniki wkładów. Podobne są do głowicy BC-21e. Kosztują 2 zł za
    szt. Po 3 dniach postoju bez drukowania nieodwracalnie zasychają dysze w
    głowicy, a głowica kosztuje tyle co dwie nowe drukarki. Oryginalny wkład
    kosztuje 40-80 zł. Kosztuje, ale nie zasycha nawet przez pół roku i ma
    wydajność 1000 stron. Nie ma darmowych obiadów.

    Pzdr

  • 48. Data: 2013-01-28 16:10:02
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 28 Jan 2013 15:20:51 +0100, Kamil napisał(a):

> [...]
    > kosztuje 40-80 zł. Kosztuje, ale nie zasycha nawet przez pół roku i ma
    > wydajność 1000 stron. Nie ma darmowych obiadów.

    A to ciekawe. W lecie urlopowałem się ponad miesiąc i ni mi nie zaschło.
    Zasycha nie wkład tylko dysze, a to bardziej kwestia konstrukcji drukarki
    (dobrego uszczelnienia zaparkowanej głowicy/ automatycznego czyszczenia)
    1000 stron to może by wydrukowało tekstu a nie foto. Akurat nie te ale
    kiedyś trafiłem na zamienniki o pojemności zwiększonej o 20%. Drukarka
    płakała, że już sucha a ja drukowałem i drukowałem.

  • 49. Data: 2013-01-28 17:43:09
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    Użytkownik "Kamil" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kosztuje 40-80 zł. Kosztuje, ale nie zasycha nawet przez pół roku i ma
    > wydajność 1000 stron. Nie ma darmowych obiadów.

    Producenci drukarek bronią się przed zamiennikami a Canon chyba wyszedł
    ostatnio w tej dziedzinie na pozycje lidera.

  • 50. Data: 2013-01-28 21:23:51
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Leszek K." napisał:

    > A to ciekawe. W lecie urlopowałem się ponad miesiąc i ni mi nie zaschło.

    Widocznie moczyłeś i podlewałeś to coś, co Ci nie zaschło :)

    > Zasycha nie wkład tylko dysze, a to bardziej kwestia konstrukcji drukarki
    > (dobrego uszczelnienia zaparkowanej głowicy/ automatycznego czyszczenia)

    Jasne, że dysze. Jednak wkłady też zasychają, chociaz nie po 3 dniach. Mam
    kika takich, w których atrament stężał wewnątrz. To badziew produkowany w
    garażu nie wiadomo z czego. Dedykowane udrażniacze nie skutkują, bo skład
    tego niby atramentu jest inny. Wrażliwa BC-21e tego nie toleruje. Próba
    drukowania na takim zaschniętym atramencie kończy się jej uszkodzeniem. I
    tak ma większość drukarek atramentowych. To kwadratura koła. Drukujesz mało,
    chcesz mieć wysoką jakość to plujka. Z tym, że nie możesz żałować na
    oryginalne atramenty. Dużo drukowania to laser.

    > 1000 stron to może by wydrukowało tekstu a nie foto.

    Oczywiście tekstu. Do foto są inne głowice i atramenty. Do Canona serii 4xxx
    jest głowica BC-22e, która w danych ma podane 20 stron A4 foto. Nie wiem,
    czy to nie pomyłka. Co ciekaweto kolory są bardziej odporne na zasychanie.

    Pzdr