  • 31. Data: 2013-01-24 18:28:56
    Temat: Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 14:44:23 +0100, Marcin N napisał(a):

    >... Mam Brothera DCP135 (jeden z najtańszych modeli) od ok 5 lat.
    > Działa idealnie, za 20 zł mam komplet 4 tuszy (w tym 8 zł kosztów
    > przesyłki). W dodatku ma ZAMKNIĘTY podajnik na 50 kartek. Pokażcie mi
    > atramentówki, które też mają takie coś.

    Canon - cała seria IP4xxx. Używam od paru lat IP4600. Drukuje dużo. Komplet
    tuszy ~10 zet do tego jednorazowo reseter za 40 zet. Już ponad 100
    kompletów zużyłem.

  • 32. Data: 2013-01-24 21:54:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Q n...@s...org ...

    > Jakich plusach?
    > Bo wlasnie czytalem wypowiedzi typa z serwisu
    > (tak, wiem - cholera wie kto to byl naprawde)
    > i ponoc brother zszedl ostatnio mocno na psy-
    > - nie dosc, ze drukarki psuja sie (glownie glowice),
    > to jeszcze jakosc wydruku jest jednak srednia.
    >
    > Nie chce brac tego Canona za 140zl,
    > bo rozochocily mnie Brothery (tanie tusze, wifi)
    > i ew. Epsony z wifi, eth, ale sporo ludzi
    > chwali Canona za jakosc wydruku...

    Wcześniej miałem jakiegoś HP - masakra, zwłaszcza w kontekście
    oprogramowania (pomijam cenę tuszy)
    Nijak cokolwiek tam znaleźć a skanowanie to po prostu jakiśdebil
    projektował.

    Kupiłem Brothera parę lat temu (MFC295-CN):
    - oprogramowanie - takie jak powinno
    - skanowanie i obróbka - bajka
    - ceny tuszy - 3 zł...

    Wydrukowałem już z 10 ryz papieru i nic się nie dzieje. No może przesadzam
    - ostatnio dość długo nicnie drukowałem i musiałem kilkukrotnie włączyć
    program czyszczący głowice bo pewnie pozasychał tusz.
    Ale przyznaję - zdjęć nie drukuję, tylko wszelkiego rodzaju dokuemnty więc
    o akości trudno mi sę wypowiadać.

  • 33. Data: 2013-01-25 00:21:55
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    > HP właśnie udał się do sądu, żeby zaskarżyć firmy produkujące zamienniki
    > tuszu. Gdy się z nimi rozprawi - nie będzie żadnego sensu posiadać
    > drukarek tej firmy.

    Hp ma fajne modele do których używa się orginalnych tuszy atrakcyjnych
    cenowo i jak ktoś nie bawi się w zamienniki i napełnianie to drukarka dla
    niego. Generalnie im droższą drukarke kupisz to masz tańszy tusz, chodzi mi
    o serię Advantage. Lepiej unkać drukarek najtańszych, dostaje się do nich
    tusze startery do których trzeba szybko kupić normalne tusze a to koszt
    nowej drukarki , a tusze do najtańszych drukarek mają dodatkowo mała
    pojemność ( dotyczy to wszystkich producentów). Na drukarki patrz dopiero od
    300zł , coś można sobie dobrać w zależności od preferencji.

  • 34. Data: 2013-01-25 00:28:29
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

    > BROTHER DCP-195C mam za rogiem za 290zl,
    > ale to model z 2009 roku i ma slot na karty SD,
    > ktory w ogole mi sie nie przyda.
    >
    > BROTHER DCP-J140W - nieco ponad 300zl,
    > ale to model z 2012, nie ma slotu na karty, ale ma wifi,
    > co z pewnoscia sie przyda.

    Ja też wybierałem między tymi modelami i wybrałem DCP-195C właśnie dlatego
    że jest długo na rynku i się sprawdził a innym pozostawiłem testowanie
    modelu DCP-J140W niech się wypowiedzą po roku użytkowania.

  • 35. Data: 2013-01-25 16:58:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup
    > HP 1050A odpadl od razu, bo nie ma mozliwosci druku bez marginesow
    > (a myslalem, ze kazda drukarka ma taka opcje :).

    A po co ten bajer?

  • 36. Data: 2013-01-26 00:50:57
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Hp ma fajne modele do kt?rych u?ywa si? orginalnych tuszy atrakcyjnych
    > cenowo

    Jeśli tusz 10 razy tańszy od zamiennika zamiast 30 razy jest atrakcyjny
    cenowo to masz rację, ja preferuję zamienniki w cenie 2zł za 20ml,
    oszczędziłem już cenę kilku nowych drukarek.

    Zdjęcia drukuję na termosublimacyjnej.

  • 37. Data: 2013-01-26 06:15:40
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Leszek K." napisał:

    > Canon - cała seria IP4xxx. Używam od paru lat IP4600. Drukuje dużo.
    Komplet
    > tuszy ~10 zet

    Jakich tuszy? Do jakiej drukarki? Dasz jakis link? Ja takich kompletów za 10
    zł nie widziałem.

    Pzdr

  • 38. Data: 2013-01-26 10:12:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-26 00:50, Padre pisze:

    > Zdjęcia drukuję na termosublimacyjnej.

    A czy nie lepiej zdjęcia zamawiać w fotolabie? Wychodzą nie drożej niż
    drukowane w domu (a często znacznie taniej) i można mieć pewność
    wysokiej jakości.

    --
    MN

  • 39. Data: 2013-01-27 00:58:15
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2013-01-26 10:12, Marcin N pisze:

    > A czy nie lepiej zdjęcia zamawiać w fotolabie? Wychodzą nie drożej niż
    > drukowane w domu (a często znacznie taniej) i można mieć pewność
    > wysokiej jakości.

    Pewno, że lepiej, tylko ja do fotolabu mam 15km a nie produkuję zdjęć
    hurtowo więc cena 1,2zł za sztukę jak drukuję sobie kilka jest całkiem
    ok szczególnie że w labach liczą sobie kilka złotych za otwarcie sesji i
    kilka odbitek wychodzi drogo. Jakość i trwałość wydruku
    termosublimacyjnego nie ustępuje fotolabowi, podłoże i wydruk są
    laminowane tworzywem i całkowicie wodoodporne a drukarka sublimacyjna
    jest całkowicie odporna na przerwy w pracy, tam nie ma nic do
    zaschnięcia czy zbrylenia.

  • 40. Data: 2013-01-27 08:55:16
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2013 06:15:40 +0100, Kamil napisał(a):

    > Komplet
    >
    > Jakich tuszy? Do jakiej drukarki? Dasz jakis link? Ja takich kompletów za 10
    > zł nie widziałem.
    >
    > Pzdr

    IP4600
    http://allegro.pl/tusze-do-canon-pgi520-cli521-ip360