  • 1. Data: 2011-02-17 13:37:15
    Temat: Tani uchwyt na rejestrator do lustrzanki
    Od: "Edukom" <e...@w...gmail.com>

    Typ SAM
    http://edukom.eu/site/node/15

    pozdrawiam
    G.

  • 2. Data: 2011-02-17 22:34:25
    Temat: Re: Tani uchwyt na rejestrator do lustrzanki
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    ...ja zrobiłem tani uchwyt 3D, z powodu braku takich
    uchwytów w handlu:

    http://157.158.77.5/~piotrcf/ZdjeciaStereo/

    Trudno kupić proste rzeczy, np. śruby 1/4 cala, "szyny
    fotograficzne" itp. Chyba kupię zestaw "mały konstruktor".

    Pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2011-02-17 23:33:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrne wrote:
> [...]
    >
    > Trudno kupić proste rzeczy, np. śruby 1/4 cala, "szyny
    > fotograficzne" itp. Chyba kupię zestaw "mały konstruktor".

    łatwo kupić...

    jakiś foto złom na allegro...

  • 4. Data: 2011-02-18 11:23:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Feb 2011, Piotrne wrote:

    > Trudno kupić proste rzeczy, np. śruby 1/4 cala,

    ???
    A gdzie szukasz? ;)

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=srub*&ca
    tegory=8847
    (ponad pół strony sensownych trafień)

    Fakt, coraz trudniej kupić rzeczy niszowe w "normalnych
    sklepach", praktycznie całość przenosi się do sprzedaży
    internetowej.
    Takie czasy, nie marudzić - bo z drugiej strony wyrównuje
    to szanse mieszkańców przysłowiowych "zapadłych dziur" :>
    Brać, kupować i płacić za list ;)

    > "szyny fotograficzne"

    Fakt, też mam rozwiązanie z kształtownikiem.
    Ale jak masz na myśli szyny do lamp, to tak jak wyżej:
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=szyn*&ca
    tegory=8847
    (6 trafień)

    > Chyba kupię zestaw "mały konstruktor".

    Znaczy piłę do metalu, wiertarkę, pilniki...?
    No to chyba każdy ma? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2011-02-18 21:43:47
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > A gdzie szukasz? ;)

    Szukałem w sklepach fotograficznych (mogę najwyżej kupić
    statyw i sobie wydłubać śrubę), w Leroy Merlin (niestety,
    śruby tylko w rozmiarach metrycznych). W końcu kupiłem
    na Allegro (była jedna oferta).

    > Fakt, też mam rozwiązanie z kształtownikiem.
    > Ale jak masz na myśli szyny do lamp, to tak jak wyżej:
> [...]

    Takie szyny też wcześniej oglądałem, ale wszystkie były
    o co najmniej 2 centymetry za krótkie. Pozostało rozwiązanie
    z kątownikiem.

    > Znaczy piłę do metalu, wiertarkę, pilniki...?

    Nie nie, dawno temu miałem zabawkę o takiej nazwie - różne
    metalowe elementy z otworami i do tego śrubki z nakrętkami
    do skręcania. Może to rozwiązałoby problemy mocowania
    aparatu w różnych niestandardowych miejscach...

    P.