  • Data: 2018-10-23 10:47:30
    Temat: Re: Tani telefon z NFC
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 23 Oct 2018 10:31:20 +0200, w <pqmm8q$hlv$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Bo wątek był o tym, czy lepiej płacić kartą, czy telefonem.
    >
    > Jako argument przeciwko telefonowi ktoś tu podał naklejkę, co - jak
    > widać - przeszło zupełnie niezauważenie wśród użytkowników nfc, bo kto
    > normalny, mając nfc, będzie się bawił w naklejki - toż to same wady.

    Czyli nie ogarniasz naklejek ani trochę.

    > Możesz mieć tylko jedną,

    Mnie jedna wystarcza, zapewne wystarczy jedną przykleić na górze, drogą na
    dole. Ja ogarnąłem temat jedną co polecam :)

    > nie przekleisz jej szybko do innego telefonu,

    Nawet nie mam przyklejonej.
    Miałem na poprzednij telefonie i nie było problemu z odklejeniem.
    Nie widzę potrzeby, ale ogarnąłem temat telefonem z dwoma kartami SIM :)

    > banki czasem pobierają opłaty za korzystanie z tych naklejeczek, poza
    > tym już sam fakt naklejki sugeruje, że jest to jakaś proteza,
    > najczęściej dla tych, którzy nfc w telefonie nie mają.

    Mam NFC, ale olałem. Naklejka wygodniejsza. Widzę tych z NFC i nie chce mi się
    pałować z telefonem.

    > Tak jak wspomniałem - jeśli rozważać z czymś naklejkę, to nie z nfc,
    > tylko z futerałem telefonicznym, w którym nosi się kartę - nic szczególnego.

    Akurat mam między baterią, a tylną klapką.
    W następnym fonie włożę między tylną klapkę a silikonowe plecki.
    W poprzednim miałem przyklejony z tyłu.

    W żadnym nie było problemów.

    > telefon nie miał nfc. W dodatku mój bank, w którym mam kartę (Citi)
    > pobiera za tę (nie)przyjemność 5zł miesięcznie, co czyni moje rozważania
    > na ten temat zupełnie bezcelowymi, bo jestem człowiekiem, który nie chce

    No tak, ja ogarnąłem temat wybierając inny bank.
    Zresztą cóż to jest 5zł przy kursach zagr. Citi :D