  • Data: 2021-08-03 14:29:51
    Temat: Re: Tani i dobry miernik mocy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Aug 2021 13:39:16 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Robiąc parędziesiąt pomiarów zgodnych z rozsądkiem.

    No ale mam ladowarke do telefonu, i jaka moc podpowiada zdrowy
    rozsadek?
    A potem podlaczam do niej telefon - to jaka ma byc moc?

    Dalej mamy np router do internetu z wifi, telewizor wylaczony,
    komputer wylaczony, drukarke, telefon bezprzewodowy itp..

    > Tego swojego uszkodzonego marketowego używałem nawet półprofesjonalnie i pokazywał
    rozsądne wyniki gdy droższy miernik kolegi
    > pokazywał głupoty (mierzyliśmy oprawy świetlówkowe dla biznesplanów montażu
    kompensatorów mocy biernej oraz wymian na LED).

    Im wieksza moc, tym wieksza szansa poprawnej pracy.
    Pozostaje kwestia odpornosci na niesinusoidalny pobor pradu, czy
    zgodnosc z licznikiem dostawcy - czy to tarczowym, czy elektronicznym.

    > -----

    J.