  • Data: 2013-07-28 08:08:18
    Temat: Re: Tani aparat do zdjec sportowych dla nastolatki
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote:

    [...]
    > No ale dlaczego dokładnie? Przecież to typowo właśnie tak
    > działa.Dopiero gdy szybkość kodowania i zapisu na kartę jest wyższa
    > niż potrzebna to wąskim gardłem staje się przetwornik.
    >
    > Zdjęcia full HD to raczej takie sobie. Przyznaję że używałem kiedyś
    > Olympusa 1 Mpix i wcale nie był taki zły, ale jednak to było jakiś
    > czas temu.

    Skupiłem się tylko na tym, że sama pozycja w tabelce nie jest 100%
    gwarancją jakości - faktyczna rozdzielczość praktycznie zawsze jest
    niższa od nominalnej, ale w niektórych przypadkach ta różnica bywała
    kolosalna (jak to pisywał Janko: "uczciwe 2 Mpix" ze zdjęcia).

    Podobnie było często np. z pierwszymi LV - poza tabelką możliwości
    nie nadawały się do niczego innego (np. w Pentaksie).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]