  • 11. Data: 2010-10-25 11:43:50
    Temat: Re: Talerz TV-Sat pod balkonem
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 24 Oct 2010 17:25:59 +0200, "Kaska&Mark"
    <Kaska&Mark_TNIJ@TNIJ.pl> wrote:

    >Dziś o 14:00 linia cienia przechodziła dokładnie przez wyjście kabli ze

    godzina to duzo.

    Jezeli to jest nowy dom, to jestes przykladem na to, ze inwestorzy nie
    mysla na etapie projektu/budowy a dopiero po, ja przywoza swoje graty.

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2010-10-26 19:22:18
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj ThinkXtra ;)

    On Mon, 25 Oct 2010, a...@p...pl wrote:
    > godzina to duzo.

    Bardzo duzo.

    0,23 stopni na minute w bok i 0,34 stopnia na dzien, aktualnie
    w dół.

    Czyli, na godzine ~14 stopni, a przeliczajac to na azymut satelitow,
    mamy zamiast HB 13 E --> Thora 1 W.

    Wiesz, u mnie to po dwoch tygodniach cien na kierunku HB, zawedrowal
    z mojego okna chyba 5 pieter wyzej.
    Wiec niemalze kazdy dzien sie liczy, bo jest to sprawa 20 cm w pionie.

    > przykladem na to, ze inwestorzy nie mysla

    E tam!
    Ja sadze, ze Kolega jak kazdy Prawdziwy Mężczyzna, najpierw
    wyborował dziure na intuicję, a potem szukal miejsca na antenę.

    Pzdr.J.P.