  • Data: 2019-05-03 09:32:20
    Temat: Re: Taksówkarz. nie włazić bezpośrednio pod jadący pojazd.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedziałem nieco treści, za to ty zero. Marnie się wychodzi na
    > wymianie poglądów z tobą. A zwrotu "wymusić pierwszeństwo" oraz "nie
    > udzielić pierwszeństwa" różne głąby traktują zamiennie. Skutek tego że
    > niestety, logiki w szkołach nie wykładają. Ty z kolei padłeś ofiarą
    > prawniczego złudzenia że jak coś nie jest napisane to nie istnieje.

    Tak, jak coś jest tak rzadkie, że nienapisane nawet w prywatnych
    dyskusjach, to nie istnieje.

    Co do logiki - język rządzi się własnymi prawami. Stąd wymusić
    pierwszeństwo to synonim nieudzielenia pierwszeństwa.

    Tak samo jak ty wpadłeś we własną pułapkę i napisałeś, że padłem ofiarą,
    mimo że nigdzie nie upadłem.

    Tak dosłowne traktowanie języka to cecha charakterystyczna dla
    autystyków - nie umieją wychwytywać kontekstu i niuansów językowych.
    Należysz do nich?

    --
    Liwiusz