  • Data: 2012-10-22 20:38:36
    Temat: Re: Takie czasy... :)
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-22 19:32, Przemysław Ryk pisze:

    > Co jak co, ale porządek na dysku to dalej mam wręcz zamordystycznie
    > utrzymywany. :D

    Że tak z odrobiną nieśmiałości spytam: jak utrzymujesz porządek w
    burd*u pt. \%WINDIR%\WINSXS\?

    Na średnio używanym systemie zainstalowanym niecały rok temu (styczeń
    2012) toto zajmuje co prawda niewiele ponad 11 GB (w czasach
    kilkuterabajtowych dysków czy macierzy nie problem, w przypadku małych
    SSD na system o pojemności ~60GB boli już bardziej), ale ma toto jak
    spojrzałem "jedynie" 61.286 plików i 15.731 katalogów - już samo
    otworzenie takiego katalogu chwilę zajmuje by sprawdzić co tam jest,
    o utrzymaniu porządku i ręcznym usuwaniu nie mówiąc, bo kiepsko kończy
    się to dla stabilności systemu.

    Przy dzisiejszych pojemnościach dysków to nie jest taki problem, ale po
    pierwsze nie ma się nad tym praktycznie kontroli, skutecznie
    uniemożliwia/utrudnia instalację OSa na malutkim 32GB SSD oraz dla osób
    mających zamiłowanie do porządku i kontroli nad zawartością dysku z
    czasów HDD mających 20/40/80 MB wygląda to jak nocny koszmar.

    --
    /MB