  • Data: 2011-09-23 00:57:49
    Temat: Re: Taka tam refleksja...
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Świetnie powiedziane

    Popieram

    > Korzyść dodatkowa, to podobne korzyści ludzi, z którymi jesteśmy
    > związani - oni też potrafią skorzystać z naszych zdjęć. Problem się
    > zaczyna, gdy fotografia staje się w sztukę dla sztuki, samotnym
    > polowaniem na wielkie WOW, a które świat kwituje zaledwie rzutem okiem:
    > no, nawet...

    To tylko epizod i żadna sztuka. "Upolowane" zdjęcie bije po oczach
    więc jak inaczej ma zostać skwitowane? Taka wow fota na dłuższą metę
    wywoła tylko odruch wymiotny.. no chyba, że widz lubi okłady z
    wymiocin.
    Sztuka z krwi i kości jest właśnie z krwi i kości. A tego nie robi się
    poprzez szukanie świętego grala. Skomplikowana rzecz, delikatna i
    dlatego nawet dla artysty bywa, a nie jest, oczywista.

    marek