  • Data: 2011-09-21 07:37:33
    Temat: Re: Taka tam refleksja...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-21 08:26, Henry(k) pisze:

    > A mi nie - zaraz by się znalazło stado histeryków badających owalność
    > guzików u kaftanów sarmackiej szlachty. ;-)

    Jedno jest pewne: przy tym zalewie zdjęć coraz mniej ludzie chcą je
    oglądać, a właściwie powstał nowy sposób oglądania: rzut okiem. Ku
    rozpaczy coraz większej grupy zdjęcia jakoś tam świadomie robiących.
    Sam się zresztą łapię na tym, że wszelkie widoczki (od małopolskich po
    nigeryjskie) traktuję właśnie rzucając okiem. Ale pstrykam sobie nadal,
    z pełną świadomością, że coraz częściej to mieszanie kijem Wisły.
    Kiedyś, pewnie od razu jak zniknę, zniknie i ten cały zbiór pstryków.
    Zresztą, tak rzadko tam zaglądam, że właściwie tego nie ma. Rzekłbym, że
    to tylko jeszcze jedna bezproduktywna forma tracenia czasu :)

    --
    pozdrawia Adam
    /to bardzo intuicyjne, choć mocno zagmatwane/