    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Taka sobie sytuacja
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 28 Mar 2018 01:19:41 +0200

    Dnia Tue, 27 Mar 2018 13:36:49 -0700 (PDT), l...@g...com
    napisał(a):

    > Jadę sobie spokojnie główną drogą dojazdową do miasta. Nagle myk przed nosem z
    podporządkowanej wyjeżdża mi samochod. Zahamowałem lekko i krótkim klaksonem
    wyraziłem swoja dezaprobatę, bez zbędnej złości, cóż zdarza się, może gość się
    zagapił, każdemu może się zdarzyć. Dojeżdżam rozpędem na odległość kilku metrów od
    jegomościa, ten kula się powoli, jakby specjalnie i wtem wciska hamulce do oporu,
    nikogo na drodze oprócz nas, żadnego kota, samochodu czy rowerzysty. Ja wciskam
    hamulce do oporu, dobrze, że rzeczy na tylnym siedzeniu zabezpieczyłem, smród gumy,
    okładzin, od jego tyłka dzielą mnie centymetry. Teraz dwie możliwości, gość sie
    zdenerwował klaksonem lub liczył, że zasponsoruję mu odszkodowanie z mojego OC. Tak
    czy owak działanie jak dla mnie bandyckie, mam jego rejestrację,pytanie czy warto to
    zgłosić organom.

    Nie żebym nie wierzył, że ten opis jest rzetelny i pozbawiony kolorozowania
    ;)

    Ale przyznasz że "smród gumy i okładzin" po tym jak wyhamowałeś z prędkości
    którą określasz jako "kula się powoli" brzmi dość dziwnie.

    No chyba że wcześniejsze hamowanie z "Jadę sobie spokojnie główną drogą"
    oznaczało konieczność wytracenia 250km/h, ale to znowu nijak nie pasuje do
    "zahamowałem lekko".

    Więc coś tu albo trolujesz, albo naciągasz.
    W każdym razie "pic or didn't happen".