  • Data: 2018-03-28 23:27:04
    Temat: Re: Taka sobie sytuacja
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-28 o 21:45, LordBluzg(R) pisze:

    > No to zgłaszaj, pewnie przyjmą i zapomną :)

    Nie mówię, że każdy ma zgłaszać, ale że jak ktoś to rozważa to może mieć
    to sens.

    > Możesz podać tutaj nawet nr rejestracyjny...w końcu byłeś świadkiem i
    > widziałeś. Oczywiście musisz pamiętać że złośliwy kierowca może to
    > przeczytać i wnieść sprawę do sądu że sobie coś wymyślasz i go pomawiasz
    > z art 212 co będzie oczywiście naciągane i mataczone.

    No trzeba uważać co się mówi. Można i należy podejrzewać, nie być
    pewnym, nie pamiętać dokładnie.

    > Polecam lekturę na temat Arnolda Buzdygana :D

    To ten "nasz" Buzdygan ? Nawet ciekawe
    http://niusy.pl/@wroclaw.wyborcza.pl/a0d
    :-)

    Gość oczywiście powinien dostać odpowiednie odszkodowanie skoro go
    pomówiono. Osobiście zostałem pomówiony wyrokiem sądu, który obaliłem w
    całości w apelacji gdzie sędzia sobie popłynął jak za PRLu, więc
    rozumiem na czym polega racja Buzdygana.