  • Data: 2011-10-05 21:49:10
    Temat: Re: Taka prośba o przysługę dla graficznie obeznanych
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-05 09:30, XX YY pisze:
    > akurat na tym zdjeciu nie ma problemu nieprzejrzystosci powietrza.
    > odleglosc niewielka , mgly nie ma.

    Już pisałem, że pitolisz, ale wolisz się powtarzać.

    > jedna z mozliwosci - alternatyw do PS-a - maly PS czyli Photoshop
    > elements. Kosztuje ponizej 100 euro - w zakresie obrobki podstawowej
    > daje takie same mozliwosci jak duzy PS , Oznakowania , przynajmniej w
    > tych wersjach jakie mam sa takie same.

    Znowu teoretyzujesz, nowe elementy nie nadają się do jakiejkolwiek
    zaawansowanej pracy, gdyż ich interfejs zdziecinniał. Ostrzegam przed
    wyrzuceniem 400zł (znajomy właściciel firmy wywalił tak 1200zł,
    wszystkie programy siedzą w szafie, nikt tego nie chce). Jedyny sensowny
    produkt - acr - w wersji pse jest dość mocno okrojony.

    > Druga tania alternatywa jest Corel Photo Paint Shop - o znacznie
    > wiekszej liczbie funkcji niz elements , podobnej cenie

    To już lepiej.
    Istnieje w końcu Gimp stylizowany na szopa, całkiem sensownie się tego
    używa.
    Naprawdę dobre wyniki przy krótkim przeszkoleniu można uzyskać na ACRze
    ustawionym do obróbki tifów i jotpegów. Być może (bo nie wiem) - da się
    tak działać na darmowych odpowiednikach.

    --
    pozdrawia Adam
    /dojrzałość to czas, gdy już wszystko człowiekowi wisi i to jest fajny czas/