  • Data: 2021-11-20 17:13:01
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/11/2021 23:37, ii wrote:
    > I co z tego?

    Wygoda. Z tego powodu masz w portfelu kartę debetową i są miejsca, gdzie
    wygenerowało to nowe zachowania ludzi, bo jest wygodne.

    Podjechałeś pod prace, wpinasz kabel i już. 20 sekund. Po to potrzebne
    są rozwiązania informatyczne.

    > Ty jesteś dawno ogarnięty :-)

    Zgadza się, dziękuję, że doceniasz.

    > Żeby jakaś usługa była powszechna zapewniający ją muszą mieć interes.

    No właśnie. Dtatego parowozy nie mają przyszłosci. Niby kto ma mieć
    interes w budowaniu torów? Trzeba by być totalnym frajerem, natomiast co
    innego klepanie obręczy do furmanek, to ma przyszłość tu i teraz.

    Konserwatyzm to choroba.

    > Np. mając gniazdko w swoim garażu muszę coś z tego mieć, że ktoś mi
    > przyjedzie i zablokuje wjazd.

    Metoda dyskutowania przez skrajnosci jest słaba.

    Nigdzie nie pisałem o prywatym garażu. Mowa była o parkingach pod pracą,
    parkingach publicznych itd itp.

    > I po co mi do tego kryptografia we wtyczce
    > mojego lub niemojego samochodu?

    Tobie nic. Na całe szczęscie, w koncepcji nie chodzi o taki przypadek
    jak prywatny garaż. Aczkolwiek nie widze problemu aby gniazdgo wystawało
    na płocie, jesli ktoś chce sobie tam zaparkować i jest miejsce na drodze
    publicznej. Ależ proszę.