  • Data: 2021-11-10 14:57:22
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:618ba6aa$0$535$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 10.11.2021 o 11:48, J.F. pisze:

> [...]

    _Maktoum_Solar_Park

    >Jeden gigawat z hakiem - niby nieźle ale to raptem dwa przestarzałe
    >bloki polskiej elektrowni na węgiel;)

    Jak przestarzale to 3, 4, 5 ...

    Ale w Dubaju 3mln mieszkancow mieszka.

    Hm, ciekawe - w calych ZEA mieszka 9mln, a elektrowni maja razem 28GW.
    Z grubsza tyle co my, a na glowe to 3-4 razy wiecej.

    Po co im tyle pradu ....

    >TLDR? pobieżnie to domyślam się że na cosinus fi rżną?

    Troche watpie. Nowoczesne LED, staranny projekt - i wyjdzie.

    Tylko czemu Philips tego na caly swiat nie produkuje?
    Emir dotuje, emir doplacil do fabryki, to przez 10 lat nie wypada,
    czy jak emir chcial najlepsze, to dostal najlepsze :-)

    >Klient się powinien orientować? Przecież ich telemarketerzy łowią:P

    No ale potem jakas oferta z liczbami jest.

    >A chuj to dewelopera obchodzi. Ważne że pustak tanszy niż okno.

    Pewnie tak, ale norm jakis nie ma na okna?

    J.