  • Data: 2021-11-11 13:00:02
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2021 o 20:25, Shrek pisze:

    > Dopóki będzie się opłacało go utrzymywać w sprawności.

    Ostatnio skończyło się jakoś tak na 8-miu latach. Seicento jeździło
    dłużej dlatego, że nie jeździło.

    > Zresztą - jak
    > kupisz nowy, to stary nie zginie. Być może zastąpi jeszcze większego
    > grata ale raczej po prostu liczba samochodów się zwiększy. Praktyka
    > pokazuje że gdzieś będzie eksplatowany aż po prostu przestanie jeździć.

    No i te nowe to właśnie elektryki. Są znacznie prostsze, nie wiem jakim
    cudem miałyby zostawiać większy ślad węglowy. Może producent samochodu
    nie liczy części, które są dostarczane przez podwykonawców, tylko składanie.