eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTak-tak - czy dobrze kombinuję, że się przeliczyli? › Re: Tak-tak - czy dobrze kombinuję, że się przeliczyli?
  • Data: 2012-07-11 19:46:38
    Temat: Re: Tak-tak - czy dobrze kombinuję, że się przeliczyli?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
    >Tak-tak wprowadził ważność konta na rok dla każdego.
    >Zgaduję, że po tej operacji spadły im przychody. Co więc robią?
    >Wymyślili "promocję" podwójne doładowanie (które takie jest tylko w
    >nazwie), która zawiera klauzulę "rezygnuję z rocznej ważności konta".
    >Niektórzy na to lecą, pewnie nawet większość, bo kto czyta drobny
    >druk...

    >Ciekawe, o ile im spadły te przychody, że tak desperacko próbują się
    >wycofać z poprzedniej oferty.

    Mysle ze znow nie tak duzo, bo ciagle jest pewnie masa klientow,
    ktorzy dzwonia, gadaja, internetuja ... i doladowuja.
    Ale z drugiej strony - nawet 10% spadek moze wygladac bardzo zle, dla
    oceniajacego prace odpowiedzialnego dyrektora. (*)

    W dodatku wszystko to wyglada na kompletnie nieprzemyslana strategie
    marketingowa i to od lat.

    Dawniej ... ta oferta byla wrecz za dobra, przynajmniej w porownaniu z
    pozostala wielka dwojka. Jak sie jeszcze polaczylo z promocja na
    doladowania punktami Premia, to w ogole wychodzil ideal.

    Ale co oni chcieli uzyskac ? Duzy wplyw w okresie promocji ? No ale
    potem posucha przez pare miesiecy.
    Utrzymanie klienta ? wiecej dzwoniacym bardziej by sie chyba przydala
    jakas regularna znizka, malo wydajacym i tak wszedzie oferowano
    podobne warunki, ale nie powiem - bylem w miare zadowolony.

    W efekcie jednak malo dzwoniacy klientow do zbudowali sobie olbrzymie
    konta. I teraz nie placa wcale, przynajmniej przez wiele miesiecy.
    Wiecej dzwoniacy juz sie pewnie poznali na "podwojnym" doladowaniu, i
    teraz sp*ja. Co sie moze odbic bardzo niekorzystnie na wynikach, bo im
    zostana tylko ci nie placacy - i byc moze nie mam racji z tymi 10%,
    moze jest juz dramat wielki.

    A i ci nieplacacy zaczna wkrotce odchodzic, bo obecna oferta T-mobile
    jest calkiem do d*.

    Moze czegos nie wiemy ?
    Chca sie pozbyc calkowicie prepaidowcow ? oplata za odczyt stanu konta
    cos takiego by sugerowala :-) Taka "promocja abonamentu" ?
    Chca wyczyscic zaleglosci ? Poniesc straty aby nie placic podatku ? Bo
    chyba nie bylo trudne do przewidzenia jakie beda tego skutki.
    Chca zmusic do placenia ? To sie raz uda, ale klient sie oburzy na
    dluzej.
    Sonduja rynek, na co jeszcze moga sobie pozwolic ?

    Chca przyciagnac klientow darmowym internetem ? Wyjatkowo trudna do
    zrozumienia droge sobie wybrali. Co to jest - marketing powszechny czy
    test na inteligencje ?

    A z drugiej strony widac ze rynek wchodzi w kolejne fazy, teraz
    naciagaja na "no limit" za ~80-100zl. To nie jest oferta dla kazdego,
    moze wkrotce przyjda i do nas oferty ze spora iloscia minut za 30-40
    zl. I mniejszych nie bedzie, bo lepiej miec ARPU 30 zl niz 15 :-) Ale
    przynajmniej klient mialby jakies powody do zadowolenia, a nie
    wrazenie ze jest ciagle oszukiwany.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: