  • 1. Data: 2011-02-02 20:59:21
    Temat: Tak się powinno odbierać nagrody z konkursów SMS-owych;)))
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Coś pięknego. Tak się walczy z palantami od loterii smsowych

    http://www.youtube.com/watch?v=UZx1QNuUetE

  • 2. Data: 2011-02-02 21:32:32
    Od: z <z...@g...pl>

    Tomaszek pisze:
    > Coś pięknego. Tak się walczy z palantami od loterii smsowych
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=UZx1QNuUetE

    Do tej pory z pobłażaniem-niedowierzaniem czytałem teksty "oplułem
    monitor" Dziś był mój pierwszy raz :-)

  • 3. Data: 2011-02-02 23:04:49
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2011-02-02 21:59, Tomaszek pisze:
    > Coś pięknego. Tak się walczy z palantami od loterii smsowych
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=UZx1QNuUetE

    Jak by połowa ludzi, która otrzymuje tego typu sms-y zrobiła tak jak
    Baśka to coś czuje, że firmy rozsyłające ten spam zwinęły by żagle :)

  • 4. Data: 2011-02-02 23:06:13
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 02-02-2011 o 22:32:32 z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Do tej pory z pobłażaniem-niedowierzaniem czytałem teksty "oplułem
    > monitor" Dziś był mój pierwszy raz

    Dla mnie daleko nie akceptowalna forma przekazu tej pani, ale ją lubie :)

    "Mnie to nie interesuje, tylko ja chce kluczyki, bo ja wygrałam, mam smsa,
    ja muszę stąd wyjść z kluczykami"
    :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2011-02-02 23:10:20
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-02-2011 o 00:04:49 SERG <m...@p...fm> napisał(a):

    > Jak by połowa ludzi, która otrzymuje tego typu sms-y zrobiła tak jak
    > Baśka to coś czuje, że firmy rozsyłające ten spam zwinęły by żagle

    Niestety, duża większość ludzi nabiera się na te wyłudzenia i oszustwa. A
    polskie prawo nie nadąża za rynsztokiem etycznym biznesu.

  • 6. Data: 2011-02-03 02:14:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    SERG pisze:

    > Jak by połowa ludzi, która otrzymuje tego typu sms-y zrobiła tak jak
    > Baśka to coś czuje, że firmy rozsyłające ten spam zwinęły by żagle :)

    chcesz powiedziec, ze nie zarobia na te notebooki nawet (wynoszone przez
    kolejne 'Baski') ? ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2011-02-05 07:05:59
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Tomaszek <t...@o...pl> dared to write:
    > Coś pięknego. Tak się walczy z palantami od loterii smsowych
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=UZx1QNuUetE

    Ja wiem? Babka niby ma rację, ale za te groźby karalne pod adresem recepcjonistki
    ochroniarz powinien ją w kajdankach przekazać policji. Gdyby mi taki typ się trafił,
    wzywałbym ochronę bez zastanowienia.

    k.

  • 8. Data: 2011-02-05 17:17:24
    Od: "Wojtek.J" <w...@g...com>

    > Ja wiem? Babka niby ma rację, ale za te groźby karalne pod adresem recepcjonistki
    ochroniarz powinien ją w kajdankach przekazać policji. Gdyby mi taki typ się trafił,
    wzywałbym ochronę bez zastanowienia.

    Jedni nabierają się na Baśkę Kwarc tak samo, jak inni nabierają się na
    wygrane w smsowych loteriach ;) - to jest zwyczajna gra aktorska ...
    Podejrzewam, że wszystko od początku do końca było ustawione - a my
    się cieszymy.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Klatka_B
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Barbara_Rogowska

  • 9. Data: 2011-02-05 17:38:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-05 18:17, Wojtek.J pisze:
> [...]
    > wygrane w smsowych loteriach ;) - to jest zwyczajna gra aktorska ...
    > Podejrzewam, że wszystko od początku do końca było ustawione - a my

    A ja myślałam, że to prostytutka z rogu Hożej.
    Już ten Gracjan Rostocki ma więcej kultury, nie jest wulgarny.
    Skoro ona gwiazdą u Majewskiego czy innego z telewizji to wszyscy oni
    takie same gwiazdy są. Czy w Polsce teraz kulturą jest wulgaryzm? -
    skoro emitują w tv przekleństwa.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-02-06 14:52:38
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

> [...]

    > wygrane w smsowych loteriach ;) - to jest zwyczajna gra aktorska ...
    > Podejrzewam, że wszystko od początku do końca było ustawione - a my

    Nie masz co podejrzewać, że to gra. Możesz być pewien. Mi chodziło o to,
    że tak powinno się traktować organizatorów takich konkursów. Ten filmik
    pokazuje jak należy z nimi postępować. To jest godne naśladowania.