  • 11. Data: 2011-02-07 10:51:02
    Temat: Re: Tak się powinno odbierać nagrody z konkursów SMS-owych;)))
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomaszek wrote:

    > Nie masz co podejrzewać, że to gra. Możesz być pewien. Mi chodziło o
    > to, że tak powinno się traktować organizatorów takich konkursów. Ten
    > filmik pokazuje jak należy z nimi postępować. To jest godne
    > naśladowania.

    aby wykończyć organizatorów durnych oszukańczych konkursów wystarczy
    przestać w nich uczestniczyć :)

    jest to prosta i legalna metoda

  • 12. Data: 2011-02-07 21:19:37
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Mon, 7 Feb 2011 11:51:02 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > aby wykończyć organizatorów durnych oszukańczych konkursów wystarczy
    > przestać w nich uczestniczyć :)
    >
    > jest to prosta i legalna metoda

    Wytłumacz to starym, babom ze sklerozą! Mają nie używać telefonów, bo jakaś
    banda oszustów, próbuje je oszukać a włożyły tyle wysiłku, żeby nauczyć się
    rozmawiać przez komórkę z dziećmi? Według Ciebie legalne jest to co robią
    takie firemki?

    --
    i...@w...pl

  • 13. Data: 2011-03-05 21:11:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ikaros30 wrote:

> [...]
    > jakaś banda oszustów, próbuje je oszukać a włożyły tyle wysiłku, żeby
    > nauczyć się rozmawiać przez komórkę z dziećmi? Według Ciebie legalne

    to niech sie ograniczą do rozmawiania z wnukami...

    jest legalne acz nie etyczne.