-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
Date: Thu, 13 Aug 2015 11:06:44 +0200
From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tak się ginie
References: <55c8b5d2$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@p...pl.invalid>
<xbp7h8yqc0ah$.d9ourq075m1y$.dlg@40tude.net>
<1grlotnjp77d2.1jib4babshkgp$.dlg@40tude.net>
<n...@4...net>
<mqde0b$5fh$2@node1.news.atman.pl>
<15qonl9otsu4t$.1h109ylmbmitb$.dlg@40tude.net>
<55cc43a3$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
<50jbt87klv4b.nqsgawypsd6h$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <50jbt87klv4b.nqsgawypsd6h$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 29
Message-ID: <55cc5e2d$0$4786$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
X-Trace: 1439456814 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4786 91.197.153.32:47646
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2306
X-Received-Body-CRC: 3415948558
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567138
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-08-13 o 10:02, Tomasz Pyra pisze:
>> A jest gdzieś teoria? Tzn wyjaśnienie jak manewrować w takiej sytuacji?
>
> Teoria jest w sumie prosta - kontry kierownicą.
>
> Gaz (w FWD) powoduje że buja mniej, ale częściej zmienia stronę.
> Hamowanie, albo ujęcie gazu powoduje że buja głębiej, ale rzadziej.
>
> Za późna kontra powoduje zwiększanie oscylacji, a za szybka utratę obranego
> toru jazdy.
Czyli dodanie gazu jest opcją wyłącznie dla kierowcy, który potrafi
utrzymać przednie koła idealnie w kierunku jazdy.
Dziękuję za wyjaśnienie.
> A żeby trafiać w punkt trzeba po prostu ćwiczyć, bo moment chwilowego
> odzyskania przyczepności który przerzuca tył na drugą stronę zawsze
> zaskakuje.
No cóż, przeciętny kierowca ma małe szanse na ćwiczenie i wyćwiczenie
odpowiednich odruchów. Pozostaje niekozaczenie i dbanie o amortyzatory,
żeby kontrola trakcji niezgłupiała i wyprowadziła samochód z takiej
sytuacji. A problem nie jest rzadki - bardzo często widzi się takie
zarzucanie na filmikach z kamerek samochodowych.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 13.08.15 11:07 RoMan Mandziejewicz
- 13.08.15 11:13 RoMan Mandziejewicz
- 13.08.15 14:20 Myjk
- 13.08.15 21:05 janusz_k
- 14.08.15 01:05 J.F.
- 14.08.15 01:48 Tomasz Pyra
- 14.08.15 01:52 Tomasz Pyra
- 14.08.15 01:54 Tomasz Pyra
- 18.08.15 17:50 newsman
- 19.08.15 02:24 Tomasz Pyra
- 19.08.15 07:12 dddddddd
- 24.08.15 01:43 WildS
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=