eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTak się ginieRe: Tak się ginie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
    ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
    neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Date: Thu, 13 Aug 2015 11:06:44 +0200
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tak się ginie
    References: <55c8b5d2$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <xbp7h8yqc0ah$.d9ourq075m1y$.dlg@40tude.net>
    <1grlotnjp77d2.1jib4babshkgp$.dlg@40tude.net>
    <n...@4...net>
    <mqde0b$5fh$2@node1.news.atman.pl>
    <15qonl9otsu4t$.1h109ylmbmitb$.dlg@40tude.net>
    <55cc43a3$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    <50jbt87klv4b.nqsgawypsd6h$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <50jbt87klv4b.nqsgawypsd6h$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <55cc5e2d$0$4786$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
    X-Trace: 1439456814 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 4786 91.197.153.32:47646
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2306
    X-Received-Body-CRC: 3415948558
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567138
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-08-13 o 10:02, Tomasz Pyra pisze:
    >> A jest gdzieś teoria? Tzn wyjaśnienie jak manewrować w takiej sytuacji?
    >
    > Teoria jest w sumie prosta - kontry kierownicą.
    >
    > Gaz (w FWD) powoduje że buja mniej, ale częściej zmienia stronę.
    > Hamowanie, albo ujęcie gazu powoduje że buja głębiej, ale rzadziej.
    >
    > Za późna kontra powoduje zwiększanie oscylacji, a za szybka utratę obranego
    > toru jazdy.

    Czyli dodanie gazu jest opcją wyłącznie dla kierowcy, który potrafi
    utrzymać przednie koła idealnie w kierunku jazdy.
    Dziękuję za wyjaśnienie.


    > A żeby trafiać w punkt trzeba po prostu ćwiczyć, bo moment chwilowego
    > odzyskania przyczepności który przerzuca tył na drugą stronę zawsze
    > zaskakuje.

    No cóż, przeciętny kierowca ma małe szanse na ćwiczenie i wyćwiczenie
    odpowiednich odruchów. Pozostaje niekozaczenie i dbanie o amortyzatory,
    żeby kontrola trakcji niezgłupiała i wyprowadziła samochód z takiej
    sytuacji. A problem nie jest rzadki - bardzo często widzi się takie
    zarzucanie na filmikach z kamerek samochodowych.

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: