-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tak się ginie
Date: Thu, 13 Aug 2015 10:15:51 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <mqhjnl$m2k$1@node2.news.atman.pl>
References: <55c8b5d2$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@p...pl.invalid>
<xbp7h8yqc0ah$.d9ourq075m1y$.dlg@40tude.net>
<1grlotnjp77d2.1jib4babshkgp$.dlg@40tude.net>
<n...@4...net>
<mqde0b$5fh$2@node1.news.atman.pl>
<15qonl9otsu4t$.1h109ylmbmitb$.dlg@40tude.net>
<55cc43a3$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
<mqhge2$kem$1@node1.news.atman.pl>
<55cc4e6c$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1439453749 22612 83.142.198.226 (13 Aug 2015 08:15:49
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Aug 2015 08:15:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <55cc4e6c$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567135
[ ukryj nagłówki ]On 2015-08-13 09:59, Miroo wrote:
> I w dodatku kontrować o połowę wcześniej niż się wydaje.
> Ale tak na oko moim zdaniem hamowanie w takiej sytuacji tylko pogarsza
> sprawę, bo pojawia się nadsterowność.
Dlatego delikatnie. Z takim poślizgiem jest tak, że większość ludzi go
nie wyprowadzi, więc trzeba kombinować jak tu się zatrzymać. Bo jak
zaczniesz przyspieszać, to większość ludzi też się wyłoży, tylko dalej i
z większą prędkością. Tyle mojego zdania. Może i najlepiej dać w palnik,
kontrować mało i wcześniej, tylko ja zdaję sobię sprawę, że pewnie mi
się to nie uda i skończy się "ostatnią kontrą: i dalej zależy od szczęścia.
> Dodanie gazu połączone z
> wyciszaniem "harmonicznych" kierownicą powinno lepiej zadziałać.
> Ale to tylko teoria.
Mój znajomy instruktor mówił, że jak nie masz naprawdę dobrych
umiejętności to praktyka jebie toerię. A naj masz umiejętności, to
zwykle i tak nie masz miejsca na drodze na efektowne wygibasy;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.08.15 11:06 Miroo
- 13.08.15 11:07 RoMan Mandziejewicz
- 13.08.15 11:13 RoMan Mandziejewicz
- 13.08.15 14:20 Myjk
- 13.08.15 21:05 janusz_k
- 14.08.15 01:05 J.F.
- 14.08.15 01:48 Tomasz Pyra
- 14.08.15 01:52 Tomasz Pyra
- 14.08.15 01:54 Tomasz Pyra
- 18.08.15 17:50 newsman
- 19.08.15 02:24 Tomasz Pyra
- 19.08.15 07:12 dddddddd
- 24.08.15 01:43 WildS
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka