-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
Date: Thu, 13 Aug 2015 09:59:32 +0200
From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tak się ginie
References: <55c8b5d2$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@p...pl.invalid>
<xbp7h8yqc0ah$.d9ourq075m1y$.dlg@40tude.net>
<1grlotnjp77d2.1jib4babshkgp$.dlg@40tude.net>
<n...@4...net>
<mqde0b$5fh$2@node1.news.atman.pl>
<15qonl9otsu4t$.1h109ylmbmitb$.dlg@40tude.net>
<55cc43a3$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
<mqhge2$kem$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mqhge2$kem$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <55cc4e6c$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
X-Trace: 1439452780 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8368 91.197.153.32:40104
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2117
X-Received-Body-CRC: 1380678732
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567131
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-08-13 o 09:19, Shrek pisze:
> On 2015-08-13 09:13, Miroo wrote:
>> W dniu 2015-08-13 o 00:51, Tomasz Pyra pisze:
>>> Tu trening:
>>> https://www.youtube.com/watch?v=56DA2J07JYg
>>
>> A jest gdzieś teoria? Tzn wyjaśnienie jak manewrować w takiej sytuacji?
>>
>> ps. Muszę gdzieś znaleźć takie lotnisko. Żona chce poćwiczyć ruszanie ;)
>
> Mi mówili, że w teorii należy po prostu kontrować połowę tego co ci się
> wydaje że powinieneś i hamować, byle nie za mocno;) A więcej to rajdowcy
> potrafią a ja nie powinienem się sugerować tym co oni wyprawiają, bo
> tylko pogorszę sytuację;)
I w dodatku kontrować o połowę wcześniej niż się wydaje.
Ale tak na oko moim zdaniem hamowanie w takiej sytuacji tylko pogarsza
sprawę, bo pojawia się nadsterowność. Dodanie gazu połączone z
wyciszaniem "harmonicznych" kierownicą powinno lepiej zadziałać.
Ale to tylko teoria.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 13.08.15 10:01 Miroo
- 13.08.15 10:02 Tomasz Pyra
- 13.08.15 10:15 Shrek
- 13.08.15 11:06 Miroo
- 13.08.15 11:07 RoMan Mandziejewicz
- 13.08.15 11:13 RoMan Mandziejewicz
- 13.08.15 14:20 Myjk
- 13.08.15 21:05 janusz_k
- 14.08.15 01:05 J.F.
- 14.08.15 01:48 Tomasz Pyra
- 14.08.15 01:52 Tomasz Pyra
- 14.08.15 01:54 Tomasz Pyra
- 18.08.15 17:50 newsman
- 19.08.15 02:24 Tomasz Pyra
- 19.08.15 07:12 dddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe