  • Data: 2015-08-13 01:48:32
    Temat: Re: Tak się ginie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Aug 2015 01:13:19 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Tu mnie sponiewierało już przy 120 (i całkiem dobrym zawieszeniu), fakt że
    > nawierzchnia w takiej ruinie że normalnie to się po takich dziurach jedzie
    > 20km/h
    > https://www.youtube.com/watch?v=wanTahN2tac

    IMO - slisko przede wszystkim.
    A i droga mogla troche wybic z toru

    >https://www.youtube.com/watch?v=56DA2J07JYg

    a tu:
    -wyglada, jakbys w poslizgi wprowadzal sie sam,
    -jak tam z przyczepnoscia ? Opony slizgaja sie rewelacyjnie, ale
    deszcz taki malutki. Na betonie nie powinno byc zle ... czy to glina a
    nie beton ?

    > Niby tak, ale trzeba pamiętać że tam było 6 osób.
    > Już nawet mając 5 osób na pokładzie zazwyczaj tył siądzie na odbojach, a
    > samochód będzie się mocno kładł na boki.

    Przy 5 osobach tez ktos pewnie sprawdzil, ze auto jedzie prosto przy
    gazie w podlodze.

    > Reakcję opony raczej weźmie na siebie amortyzator niż przekaże na nadwozie.

    Chodzi mi o to, ze jak bedzie garb na drodze, to amortyzator ruchy
    pionowe stlumi. Ale jak zacznie krecic jak na filmie, to amorow na
    boczne sily nie ma.
    Tylko cos mi sie widzi, ze obracajaca sie opona dobrze boczne
    przesuniecia/sily tlumi, a i sztywnosc dosc spora, to czestotliwosc
    znacznie wieksza.

    J.