  • 120. Data: 2015-01-20 20:00:01
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No, jesli ten tir jest jeden, to nie ma problemu. Jak sa dwa to tez
    > nie ma problemu, chyba ze moc silnika za mala.
    > A jak jest wiecej, to juz nie jest 10 sekund....
    >
    > A potem w trasie - tu 10s, tam 15 ... i na koniec moze sie godzinka
    > uzbierac..

    Nie mamy tyle autostrad i zjazdów...

  • 122. Data: 2015-01-20 20:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Bo nie staję przed skrzyżowaniem, nie wysiadam z samochodu żeby
    > sprawdzić,czy nic nie jedzie?
    > Nie - to Tobie ewidentnie się mylą własne kapelusznicze fobie z
    > normalnym światem.

    O, teraz jeszcze rozmawiasz z własnymi teoriami...

  • 123. Data: 2015-01-20 20:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Na pewno znajdzie sie ktos szybszy ... zakazac jazdy Cavallino :-)

    Szybsi tez przeszkadzaja Cavallino!

  • 124. Data: 2015-01-20 22:22:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Szybsi tez przeszkadzaja Cavallino!

    Znowu swoje kapelusznicze rojenia prezentujesz.
    I znowu kula w płot.
    To, że melepety występują na drodze nijak mi nie przeszkadza, co jednak ich
    nie znika.
    Ale po prostu ich wyprzedzam i mam w głębokim poważaniu.
    Oczywiście do momentu kiedy nie zmieniają się w kapeluszników walczących,
    czyli jeżdżących lewym pasem, blokujących możliwość ich wyprzedzenia, nie
    zachowujących odstępów itd itp

    Jeszcze mniej przeszkadzają mi szybsi ode mnie, bo wyprzedzają mnie i tyle
    ich widzieli.
    A nie mam kapeluszniczych fobii i nie cierpię z tego powodu, że ktoś śmie
    jechać szybciej niż ja się wlokę.

  • 125. Data: 2015-01-20 22:29:14
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 19:34:20 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > 3. Poza obszarem zabudowanym, na jezdniach dwukierunkowych o dwóch
    > pasach ruchu, kierujący pojazdem objętym indywidualnym ograniczeniem
    > prędkości albo pojazdem lub zespołem pojazdów o długości
    > przekraczającej 7 m jest obowiązany utrzymywać taki odstęp od pojazdu
    > silnikowego znajdującego się przed nim, aby inne wyprzedzające pojazdy
    > mogły bezpiecznie wjechać w lukę utrzymywaną między tymi pojazdami.
    > Przepisu tego nie stosuje się, jeżeli kierujący pojazdem przystępuje
    > do wyprzedzania lub gdy wyprzedzanie jest zabronione.
    >
    > Czyli jak widac - na drogach dwujezdniowych dowolny.

    I co że jest przepis jak to martwy przepis. Za zachodnią granicą też to mają
    uregulowane i tam jest przestrzegane.

  • 126. Data: 2015-01-20 23:26:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale po prostu ich wyprzedzam i mam w głębokim poważaniu.

    Wiadomo. A potem hebel, przed tira i co mnie wasc pana obchodzi ze on ma
    20ton na sobie...

  • 127. Data: 2015-01-20 23:31:52
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 20/01/15 22:22, Cavallino wrote:
    > ja się wlokę.

    (nie wierzę oczom)
    Kapelusz warning!!!

    --
    Alf/red/

  • 128. Data: 2015-01-20 23:46:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]
    >Oznacza to, że przyczyna jest inna - nie idzie przejechać przez prawy pas
    >między jedną ciężarówką a drugą, bo nie trzymają przepisowych odstępów
    ---
> [...]

    do wyprzedzania lub gdy wyprzedzanie jest zabronione.

    Czyli jak widac - na drogach dwujezdniowych dowolny.
    Dobrze mi się wydawało :-)

  • 129. Data: 2015-01-21 02:12:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Jan 2015 19:00:06 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Szybsi tez przeszkadzaja Cavallino!

    Nie bedziemy pytac kapelusznika co mu przeszkadza :-)

    J.

  • 130. Data: 2015-01-21 02:15:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Jan 2015 19:00:01 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie mamy tyle autostrad i zjazdów...

    No, A4 to chyba kawal jest ... i zawsze mozna tira wyprzedzic, a potem
    mu przed nos i do bramki viatoll z portfelem w reku ...

    J.