-
X-Received: by 10.140.92.146 with SMTP id b18mr40377qge.36.1421789354455; Tue, 20 Jan
2015 13:29:14 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.92.146 with SMTP id b18mr40377qge.36.1421789354455; Tue, 20 Jan
2015 13:29:14 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
bm13no1905540qab.0!news-out.google.com!l7ni1qai.0!nntp.google.com!v8no2423146qa
l.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 20 Jan 2015 13:29:14 -0800 (PST)
In-Reply-To: <54be9faa$0$6351$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.243.249.109;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 109.243.249.109
References: <m9g40k$jr1$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m9gsjs$1u0$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m9jcek$k7h$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m9jsll$632$1@node2.news.atman.pl> <m9k19v$47q$1@mx1.internetia.pl>
<54be9faa$0$6351$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
From: k...@g...com
Injection-Date: Tue, 20 Jan 2015 21:29:14 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554471
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 19:34:20 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> Użytkownik "re" napisał
> Użytkownik "Cavallino"
> >> Kierowcy jada do konca lewym pasem, po czym hamuja (blokujac tym
> >> samym
> >> płynny ruch na lewym pasie "na Warszawe") i wjezdzaja pod nos
> >> ciezarówkom
> >> powodując tym samym koniecznosc hamowania u ciezarówek
>
> >Ale po co, skoro w ten zjazd zjeżdża się setką, czyli nawet bez
> >dotykania
> >hamulca, a ciężarówki na prawym pasie tyle nie jadą?
> >Oznacza to, że przyczyna jest inna - nie idzie przejechać przez prawy
> >pas
> >między jedną ciężarówką a drugą, bo nie trzymają przepisowych
> >odstępów
> >między sobą.
> ---
> >A jest jakiś przepisowy ?
>
> Przepisowy jest taki
>
> 3. Poza obszarem zabudowanym, na jezdniach dwukierunkowych o dwóch
> pasach ruchu, kierujący pojazdem objętym indywidualnym ograniczeniem
> prędkości albo pojazdem lub zespołem pojazdów o długości
> przekraczającej 7 m jest obowiązany utrzymywać taki odstęp od pojazdu
> silnikowego znajdującego się przed nim, aby inne wyprzedzające pojazdy
> mogły bezpiecznie wjechać w lukę utrzymywaną między tymi pojazdami.
> Przepisu tego nie stosuje się, jeżeli kierujący pojazdem przystępuje
> do wyprzedzania lub gdy wyprzedzanie jest zabronione.
>
> Czyli jak widac - na drogach dwujezdniowych dowolny.
>
> J.
I co że jest przepis jak to martwy przepis. Za zachodnią granicą też to mają
uregulowane i tam jest przestrzegane.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.01.15 23:26 Budzik
- 20.01.15 23:31 Alf/red/
- 20.01.15 23:46 re
- 21.01.15 02:12 J.F.
- 21.01.15 02:15 J.F.
- 21.01.15 13:59 J.F.
- 21.01.15 16:54 Cavallino
- 21.01.15 19:49 Budzik
- 21.01.15 19:49 Budzik
- 22.01.15 08:23 J.F.
- 22.01.15 09:17 Ghost
- 22.01.15 09:41 Budzik
- 22.01.15 10:18 J.F.
- 22.01.15 10:59 Budzik
- 22.01.15 11:18 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=